Η Google φημίζεται για τις συχνές και μικρές αλλαγές που κάνει στα προϊόντα της, με την τελευταία να δημιουργεί όμως ήδη αντιδράσεις αν και διεξάγεται σε πειραματικό στάδιο.

Η αλλαγή αφορά ίσως το σημαντικότερο προϊόν της εταιρείας, τη μηχανή αναζήτησης και την κεντρική σελίδα της εταιρείας, το Google.com, με τα αποτελέσματα να εμφανίζονται για πρώτη φορά με μαύρο χρώμα και όχι το κλασσικό μπλε που είχαμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια. Το μαύρο χρώμα σύμφωνα με τις πρώτες αναφορές και εικόνες, χρησιμοποιείται μόνο στον τίτλο κάθε ιστοσελίδας που εμφανίζεται στα αποτελέσματα όμως υπάρχουν επιπλέον αλλαγές στην απεικόνιση των συνδέσμων και του μικρού κειμένου που συνοδεύει κάθε αποτέλεσμα.

 

colourGoogle2-1.png

 

Αν και θεωρητικά, η αλλαγή είναι ανεπαίσθητη, εντούτοις πολλοί από τους χρήστες στους λογαριασμούς των οποίων έχει ενεργοποιηθεί δοκιμαστικά η αλλαγή, δε διστάζουν να εκφράσουν την πλήρη αντίθεσή τους με τα σχέδια της Google, χρησιμοποιώντας είτε τα forum υποστήριξης της εταιρείας είτε τα social media. Πολλά από τα παράπονα εστιάζουν στην ανάγκη να ξεχωρίζει άμεσα κάθε διαφορετικό στοιχείο ενός αποτελέσματος αναζήτησης, ενώ δε λείπουν και αναφορές περί κακής ψυχικής διάθεσης που προκαλεί το μαύρο χρώμα.

 

Όπως ισχύει σε παρόμοιες περιπτώσεις, η αλλαγή σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί ως μια ειλημμένη απόφαση, με τη Google να προχωρά σε δοκιμές προκειμένου να συγκεντρώσει όσα περισσότερα σχόλια μπορεί και να αποφασίσει για την υιοθέτηση ή μη της αλλαγής.

 

 

Link.png Site: TheNextWeb