Αν και όλοι γνωρίζαμε ότι το Xbox Series X θα ήταν σημαντικά πιο ισχυρό από κάθε άλλη προηγούμενη κονσόλα της Microsoft, ο Phil Spencer ήταν αυτός που τελικά επιβεβαίωσε πως η κονσόλα θα έχει γραφικά με ισχύ 12 teraflop.

Σε προηγούμενες δηλώσεις της, η Microsoft ανέφερε πως τα γραφικά θα είναι δύο φορές πιο γρήγορα σε σύγκριση με αυτά του Xbox One X και τέσσερις φορές γρηγορότερα από αυτά της πιο απλής έκδοσης Xbox One. Η κονσόλα νέας γενιάς εξοπλίζεται με αρχιτεκτονική Zen2 στον επεξεργαστή και RDNA 2 στα γραφικά, όπου η δεύτερη μάλιστα δεν είναι ακόμη διαθέσιμη στα PC.

Το Xbox Series X θα εξοπλίζεται με NVMe SSD ενώ θα έχει και τεχνολογία Direct X Raytracing, για ακόμη πιο ρεαλιστικό φωτισμό και αντανακλάσεις. Αν και το PlayStation 5 θα διαθέτει παρόμοια τεχνολογία γραφικών, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πως οι δύο εταιρίες θα διαχειριστούν το Raytracing ώστε να μην επηρεαστούν οι συνολικές επιδόσεις.

Xbox_ShortBullets_JPG.jpg.bba15b858538c3d2bfbe427c197dfcfb.jpg

Η Microsoft αποκάλυψε επίσης μία νέα τεχνολογία που ονομάζεται Smart Delivery, με την οποία θα μπορεί ο χρήστης να αγοράσει ένα παιχνίδι και να παίξει την καλύτερη εκδοχή του, είτε σε κονσόλα Series X είτε Xbox One. Αν και δεν ακούγεται ιδιαίτερα εντυπωσιακή λειτουργία, θα είναι χρήσιμη στους χρήστες που κατέχουν το Xbox One και έχουν σχεδιάσει να αγοράσουν τη νέα κονσόλα στο κοντινό μέλλον. Με άλλα λόγια κάποιος θα μπορεί να αγοράζει παιχνίδια για το Xbox One και να τα παίζει σε δεύτερο χρόνο στη νέα του κονσόλα.

Μία επιπλέον λειτουργία του Xbox Series X είναι και το Quick Resume, με το οποίο θα μπορεί ο gamer να μεταφερθεί σχεδόν στιγμιαία μέσα στο παιχνίδι, από εκεί που το σταμάτησε την τελευταία φορά. Κάτι που αν και υπήρχε ως επιλογή στο Xbox One, δεν ήταν αρκετά αξιόπιστη.

Επίσης, η Microsoft θα ενσωματώσει τεχνολογία Dynamic Latency Input (DLI) στο ασύρματο χειριστήριο του Xbox, ώστε να μειώσει την καθυστέρηση μεταξύ του πατήματος ενός πλήκτρου με αυτό που πραγματικά συμβαίνει στην οθόνη. Η εταιρία ισχυρίζεται πως τα πατήματα των πλήκτρων θα συγχρονίζονται στιγμιαία για ακόμη καλύτερη απόκριση κατά τη διάρκεια του gaming. Μία τεχνολογία ιδιαίτερα χρήσιμη για τους e-sports gamers.

Engadget

  • Like 8