Η Microsoft καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια ώστε το Xbox Series X να υποστηρίζει ένα τεράστιο αριθμό παιχνιδιών από προηγούμενες γενιές. Μάλιστα, αυτή η συμβατότητα, θα είναι διαθέσιμη από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας.
Ο διευθυντής του Xbox Series X, Jason Ronald, εξήγησε τη σκέψη του σε blog ανάρτηση, βάζοντας τον ίδιο τον εαυτό στην εξίσωση. Ο ίδιος αναφέρει ότι νιώθει ερωτευμένος με το Final Fantasy XIII στο Xbox 360 και δεν θα ήθελε οι fans να χαλάσουν αυτές τις σχέσεις με τα παιχνίδια που οι ίδιοι αγαπούν. Ωστόσο, η συμβατότητα με παιχνίδια προηγούμενων γενιών, δεν είναι μία εύκολη υπόθεση, αφού η Microsoft έπρεπε να προσεγγίσει το ζήτημα, από τα θεμέλια.
Η διατήρηση της συμβατότητας παρουσιάζει μία τεράστια τεχνική πρόκληση καθώς τόσο το ίδιο το σύστημα όσο και οι αρχιτεκτονικές που χρησιμοποιούνται, αλλάζουν και διαφέρουν από γενιά σε γενιά. Οι προγραμματιστές βελτιστοποιούν τα παιχνίδια τους με τις μοναδικές δυνατότητες και την απόδοση μιας κονσόλας για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία στους παίχτες.
Η ενσωμάτωση αυτής της συμβατότητας για πολλές και διαφορετικές αρχιτεκτονικές συστήματος, απαιτεί πολλή δημιουργικότητα και αποφασιστικότητα. Κάτι που η Microsoft φαίνεται να είναι εξειδικευμένη.
Για να κάνουμε το Xbox Series X την πιο συμβατή κονσόλα που υπήρξε ποτέ, απαιτούνται καινοτομίες στο σχεδιασμό του προσαρμοσμένου επεξεργαστή, στο λειτουργικό σύστημα αλλά και ένα ειδικό λογισμικό hypervisor.
Το hypervisor πρόκειται για ένα λογισμικό που επιτρέπει σε ένα λειτουργικό σύστημα να δημιουργεί virtual machines (εικονικά συστήματα) που έχουν άμεση πρόσβαση στους πόρους του συστήματος. Και είναι κάτι που η Microsoft διαθέτει μεγάλη εμπειρία. Ένας από τους λόγους που κατάφερε να κάνει το Xbox One να υποστηρίζει παιχνίδια Xbox 360. Η εταιρία επισημαίνει μάλιστα, πώς έχει κάνει δοκιμές για περισσότερες από 100.000 ώρες ώστε να εξασφαλίσει μία φιλική και ομαλή εμπειρία παιχνιδιού.
Πολλοί από εμάς στην ομάδα του Xbox παίζουμε καθημερινά στο Xbox Series X, παιχνίδια από προηγούμενες γενιές. Μέχρι τη στιγμή του λανσαρίσματος, υπολογίζω πως η ομάδα θα έχει περάσει πάνω από 200.000 ώρες διασφαλίζοντας ότι η βιβλιοθήκη παιχνιδιών των fans, θα είναι έτοιμη για gaming.
Τα παιχνίδια Xbox, Xbox 360 και Xbox One που θα αναπαράγονται από το Xbox Series X, θα μπορούσαν επίσης να έχουν βελτιωμένες επιδόσεις, διότι θα είναι σε θέση να επωφεληθούν από το προηγμένο υλικό της κονσόλας.
Τα παιχνίδια από προηγούμενες γενιές θα τρέχουν χρησιμοποιώντας το υλικό του Xbox Series X, με την πλήρη ισχύ της CPU, GPU και SSD. Χωρίς επιπλέον λειτουργίες ή μεταβολές στις επιδόσεις της κονσόλας. Με την πλήρη ισχύ του Xbox Series X για κάθε συμβατό παιχνίδι. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι τίτλοι τρέχουν με την καλύτερη δυνατή απόδοση, απ’ ότι είχαν αρχικά σχεδιαστεί, με αποτέλεσμα υψηλότερα και πιο σταθερά fps, στη μέγιστη ανάλυση και στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο λεπτομέρειας.
Ωστόσο, η Microsoft δεν κάνει μόνο αναβαθμίσεις μέσω του υλικού. Αναπτύσσει επίσης τεχνικές για να κάνει πιο ενδιαφέρουσα την εμπειρία. Για παράδειγμα, το Xbox Advanced Technology Group, ανέπτυξε μία τεχνική HDR-Reconstruction με τεχνολογία AI. Αυτή η τεχνική προσθέτει HDR σε παιχνίδια ακόμη και από το πρώτο Xbox, χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση.
Η ομάδα που δούλεψε στο project της συμβατότητας, έχει εφεύρει ολοκαίνουριες τεχνικές που επιτρέπουν ακόμη περισσότερους τίτλους να τρέχουν σε υψηλότερες αναλύσεις και ποιότητα εικόνας, ενώ ταυτόχρονα σέβεται την καλλιτεχνική πρόθεση και το όραμα των αρχικών δημιουργών. Δημιουργούμε επίσης εντελώς νέες κατηγορίες καινοτομιών, συμπεριλαμβανομένου το διπλασιασμό των fps σε επιλεγμένους τίτλους, από 30fps σε 60fps ή από 60fps σε 120fps.
Το project συμβατότητας αναμένεται να καθορίσει την πορεία της Microsoft στο gaming, αφού η εταιρία θέλει οι παίκτες να δημιουργήσουν μία διαρκή σχέση με τα παιχνίδια τους. Ιδανικά για τη Microsoft, αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες δημιουργούν και μία διαρκή σχέση με το Xbox τους. Και δυνητικά, αυτή η σχέση μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερη με υπηρεσίες και νέες κυκλοφορίες παιχνιδιών.
- 15
- 2
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (200)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση