Οι πηγές της ιστοσελίδας αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις δεν θα παρεμβάλλονται με το gameplay και μπορεί για παράδειγμα να εμφανίζονται ως διαφημιστική πινακίδα σε ένα αγωνιστικό παιχνίδι.
Δεν είναι σαφές πάντως πως αλλιώς η Microsoft σχεδιάζει να εμφανίζει διαφημίσεις στα παιχνίδια, με μερικές εναλλακτικές να είναι οι αμφιέσεις avatar ή η εμφάνιση βίντεο μέσα σε game lobbies. Ωστόσο, όπως σημειώνει το Insider, η Microsoft φέρεται να ανησυχεί ότι οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να "εκνευρίσουν" τους παίκτες και σχεδιάζει να χτίσει ένα "ιδιωτικό marketplace" για να επιτρέψει στο πρόγραμμα μόνο επιλεγμένα brands.
Πηγές του Insider ανέφεραν επίσης ότι η Microsoft δεν σκοπεύει να λαμβάνει έσοδα από τις διαφημίσεις και αντ 'αυτού θα επιτρέψει στο δημιουργό των παιχνιδιών και τη διαφημιστική εταιρεία να μοιραστούν τα έσοδα. Είναι πιθανό ότι η Microsoft μπορεί απλά να επιθυμεί να χρησιμοποιήσει το νέο πρόγραμμα ως ένα διαφορετικό τρόπο προσέλκυσης περισσότερων δημιουργών δωρεάν παιχνιδιών στην πλατφόρμα, καθώς αυτό θα άνοιγε μια άλλη ροή εσόδων εκτός των μικροσυναλλαγών.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Microsoft δεν θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που συλλέγει από το Bing και άλλες υπηρεσίες για στοχευμένες διαφημίσεις στο Xbox. Το δημοσίευμα επίσης δεν αναφέρει αν η εταιρεία έχει μοιραστεί ήδη την ιδέα στους διαφημιζόμενους, αλλά οι πηγές του Insider ισχυρίζονται ότι οι διαφημίσεις θα αρχίσουν να εμφανίζονται στο Xbox από το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Οι διαφημίσεις εντός παιχνιδιών δεν είναι μια νέα ιδέα - οι δημιουργοί παιχνιδιών πειραματίστηκαν με το μοντέλο αυτό σε παιχνίδια επί πληρωμή στα τέλη της δεκαετίας του 2000. Την εποχή εκείνη, η EA Games συνεργάστηκε με την Massive, την τότε διαφημιστική εταιρεία της Microsoft, επιτρέποντας σε εταιρείες να τοποθετούν διαφημίσεις σε σειρές παιχνιδιών όπως τα Madden NFL, Skate, NHL, NASCAR καθώς και στο Burnout Paradise.
Εάν παίξατε κάποια από αυτά τα παιχνίδια εκείνη την εποχή, ίσως να θυμάστε τις διαφημίσεις της προεκλογικής εκστρατείας του Obama να είναι τοποθετημένες σε ψηφιακές αθλητικές αρένες ή σε πινακίδες. Στο παιχνίδι Saints Row 2 υπήρχαν ακόμη και πραγματικές διαφημίσεις όπως αυτή του Netflix. Οι διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού για τα προϊόντα της πραγματικής ζωής ενδέχεται να ήταν μια καινοτομία την εποχή εκείνη, αλλά με το κόστος των σύγχρονων παιχνιδιών να ξεπερνά πολλές φορές τα $70, οι gamers περιμένουν μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις. Αυτός ίσως είναι ο κυριότερος λόγος που η Microsoft προχωρά σε μια τέτοια κίνηση μόνο για τα free-to-play παιχνίδια του Xbox. Πιο πρόσφατα και συγκεκριμένα το 2020, η EA προσπάθησε να ενσωματώσει ένα πλήρες διαφημιστικό βίντεο στο UFC 4 χωρίς να δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να το παρακάμψει, με την εταιρεία να αναγκάζεται να το αφαιρέσει μετά τις αντιδράσεις.
- 3
ΣΧΟΛΙΑ (64)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση