Η Microsoft ανακοίνωσε την νέα έκδοση της κονσόλας της, Xbox One S στα πλαίσια της έκθεσης E3 τον Ιούνιο, και σχεδόν άμεσα ξεκίνησε να υποβαθμίζει την πρόσθετη επεξεργαστική ισχύ του νέου μοντέλου σε σχέση με το προηγούμενο.

Αν και η Microsoft παραδέχτηκε ότι υπάρχει “μία μικρή ποσότητα πρόσθετης επεξεργαστικής ισχύος” εξαντλητικές δοκιμές του Digital Foundry του Eurogamer απέδειξαν ότι το νέο Xbox One S διαθέτει την GPU χρονισμένη στα 914MHz, συχνότητα λειτουργίας που είναι 7,1% υψηλότερη από εκείνη της GPU που βρίσκεται στο πρωτότυπο Xbox One (853MHz).

 

Σε συνδυασμό με κάποιες αυξήσεις στο ESRAM bandwidth, η απόδοση compute του συστήματος φτάνει στα 1,4 teraflops από τα 1,31 teraflops του πρωτότυπου Xbox One. Το PlayStation 4 της Sony βρίσκεται μπροστά από την Microsoft, με GPU απόδοσης 1,84 teraflops, αλλά η αύξηση στο σύστημα της Microsoft δεν είναι αμελητέα.

 

Αν και η ωμή ισχύς αυξήθηκε ελαφρώς αυτό δεν σημαίνει αναγκαστικά και καλύτερη εμπειρία gaming. Σύμφωνα με τις δοκιμές του Digital Foundry, οι βελτιώσεις εξαρτώνται σε μεγάλο ποσοστό από τον τίτλο και το είδος του gameplay. Σε κάποιες περιπτώσεις παρατηρήθηκε αύξηση 9 fps με μερικά παιχνίδια, ωστόσο το πιθανότερο είναι ότι η μικρή αύξηση στην “ιπποδύναμη” του συστήματος θα περάσει απαρατήρητη από τους περισσότερους χρήστες.

 

Link.png Site: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-xbox-one-s-has-a-gpu-overclock-and-we-have-benchmarked-it[/url]']Digital Foundry