Ο Spencer, σε συνέντευξή του στο συνέδριο κόμικς και ψυχαγωγίας CCXP στο Σάο Πάολο, δήλωσε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί κρίσιμη πτυχή της στρατηγικής της εταιρείας και ότι αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό ενεργή ανάπτυξη. Δεν την επεξεργάζονται μόνο ανεξάρτητα, αλλά και σε συνεργασία με άλλους εταίρους που ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν περισσότερες επιλογές για προσέλκυση εσόδων σε πλατφόρμες smartphone.
Παρόλο που ο Spencer δεν έδωσε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την έναρξη λειτουργίας του νέου app store, άφησε να εννοηθεί ότι η κυκλοφορία του δεν θα αργήσει πολλά χρόνια και ότι ενδεχομένως θα μπορούσε να συμβεί νωρίτερα από το αναμενόμενο.
Νωρίτερα φέτος, η Microsoft επέκτεινε τη συνδρομητική υπηρεσία Game Pass για τους παίκτες PC σε 11 νέες χώρες στη Λατινική Αμερική, με αποτέλεσμα την αύξηση των πελατών της κατά 7%. Το Περού και η Κόστα Ρίκα αναδείχθηκαν ως οι χώρες με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ήμισυ των νέων εγγραφών. Σε παγκόσμια κλίμακα, η Βραζιλία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για το PC Game Pass. Ο Spencer σημείωσε ότι η Βραζιλία συχνά δίνει το ρυθμό για τις παγκόσμιες τάσεις. Ωστόσο, η Microsoft υστερεί στον τομέα των smartphone στη Βραζιλία, η οποία αποτελεί σημαντική αγορά.
Η Microsoft ολοκλήρωσε πρόσφατα την εξαγορά του κολοσσού των παιχνιδιών Activision Blizzard ύψους 69 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ο Spencer δήλωσε ότι η ισχυρή εδραίωση της Activision στο mobile gaming, με δημοφιλή παιχνίδια όπως το Candy Crush και το Call of Duty Mobile, ήταν ένας από τους παράγοντες που αποτέλεσαν κίνητρο για την εξαγορά. Στόχος της συμφωνίας ήταν να ενισχυθεί η σχετικά μικρή παρουσία της Microsoft στην αγορά παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα αξίας 90 δισεκατομμυρίων δολαρίων σύμφωνα με εκτιμήσεις. Ωστόσο, η καθυστέρηση στην οριστικοποίηση της συμφωνίας, η οποία ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο, σχεδόν δύο χρόνια μετά την ανακοίνωσή της, εμπόδισε την επιθετική προώθηση των σχεδίων της Microsoft για τα ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών.
Το τοπίο στο χώρο του gaming έχει αλλάξει από τότε που η Microsoft ανακοίνωσε για πρώτη φορά τη συγχώνευση. Μετά από μια περίοδο έντονης ανάπτυξης, η αγορά παιχνιδιών για smartphones γνώρισε μια κάμψη. Το 2022, οι δαπάνες των gamers μειώθηκαν κατά 5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με έρευνα της Data.ai. Η τάση αυτή αναμένεται να διατηρηθεί και φέτος.
Το app store της Microsoft για smartphones θα πρέπει επίσης να λειτουργεί σε ένα πολύπλοκο ρυθμιστικό περιβάλλον που περιβάλλει τις ψηφιακές αγορές που βασίζονται σε smartphones. Η Epic Games, δημιουργός του Fortnite, έχει καταθέσει αγωγές τόσο κατά της Apple όσο και κατά της Google της Alphabet κατηγορώντας τις 2 εταιρείες ότι επιβάλλουν αδικαιολόγητα περιοριστικές και αθέμιτες πρακτικές στα ηλεκτρονικά καταστήματά τους για iOS και Android. Η Apple δεν επιτρέπει ανταγωνιστικά καταστήματα στις πλατφόρμες iPhone και iPad και παίρνει ένα ποσοστό 30% από τις περισσότερες πωλήσεις, μια πρακτική που έχει επικριθεί από τους προγραμματιστές παιχνιδιών.
Η Epic έχασε την υπόθεσή της κατά της Apple, αλλά άσκησε έφεση στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο. Η Apple έχει υποβάλλει επίσης αίτηση στο ίδιο δικαστήριο για την ανατροπή μιας διαταγής που θα υποχρέωνε την εταιρεία να επιτρέψει στους προγραμματιστές να κατευθύνουν τους πελάτες σε εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής. Η υπόθεση της Epic κατά της Google, η οποία επιτρέπει τα καταστήματα εφαρμογών τρίτων στις συσκευές της, βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη.
Ο νόμος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ψηφιακές αγορές, ο οποίος θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται σύντομα, θα μπορούσε να υποχρεώσει την Apple να «ανοίξει» το iPhone και σε τρίτα app stores, κάτι που έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα γίνει φέτος.
Η Microsoft ίσως μπορέσει να εκμεταλλευτεί τη μακροχρόνια δυσαρέσκεια κατά των ηγετών της αγοράς για να συγκεντρώσει υποστήριξη για το δικό της app store. Η cloud gaming τεχνολογία του Xbox επιτρέπει ήδη στους gamers να κάνουν streaming παιχνίδια υψηλού επιπέδου σε smartphones τα οποία δεν χρειάζεται να έχουν κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά.
Ο Spencer τόνισε τη σημασία της επιλογής και σημείωσε την έλλειψή της στο χώρο των smartphone. Δήλωσε ότι για να παραμείνει το Xbox σημαντικό όχι μόνο σήμερα αλλά και για τα επόμενα 10 έως 20 χρόνια, πρέπει να εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία σε πολλές οθόνες.
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (21)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση