Ο CEO της Microsoft, Satya Nadella, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία της εταιρείας στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης μετόχων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella, μίλησε εκτενώς για τη στρατηγική της εταιρείας στον τομέα του gaming κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εικονικής ετήσιας συνάντησης μετόχων. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, ενώ συνήθως το gaming δεν αποτελεί κεντρικό θέμα σε τέτοιες συναντήσεις, αυτή τη φορά δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην απόδοση της επένδυσης των 68,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εξαγορά της Activision Blizzard.

Ο Nadella εξέφρασε ιδιαίτερη ικανοποίηση για την τρέχουσα κατάσταση στον τομέα του gaming, τονίζοντας την επιτυχία του πρόσφατου Call of Duty: Black Ops. "Αισθάνομαι πολύ, πολύ καλά για το πού βρισκόμαστε στο gaming. Στην πραγματικότητα, αυτή τη στιγμή είναι η κορυφαία περίοδος για τα βιντεοπαιχνίδια," ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Microsoft επιβεβαίωσε τη μακροχρόνια δέσμευσή της στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών, με τον Nadella να υπενθυμίζει ότι το Flight Simulator κυκλοφόρησε πριν ακόμη από τα Windows και το Office. Η εταιρεία στοχεύει στην επέκταση της εμπειρίας του Xbox σε όλες τις συσκευές, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια του Xbox fan.

Σημαντική εξέλιξη αποτελεί η ανακοίνωση στα The Game Awards 2024 ότι το The Outer Worlds 2, που αρχικά είχε ανακοινωθεί ως αποκλειστικότητα για PC και Xbox Series S|X το 2021, θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα και στο PlayStation 5. Η κίνηση ενισχύει τις φήμες για εγκατάλειψη της στρατηγικής των αποκλειστικών τίτλων από τη Microsoft.

Η στρατηγική της Microsoft για το περιεχόμενο της Activision βρίσκεται πλέον σε πλήρη εφαρμογή, με τον Nadella να εκφράζει την πεποίθησή του ότι η εταιρεία μπορεί να συνδυάσει καινοτομίες στην τεχνητή νοημοσύνη, το cloud computing και την hardware στις κονσόλες για να δημιουργήσει κορυφαία παιχνίδια που θα μπορούν να απολαύσουν οι παίκτες παντού.

Η νέα προσέγγιση της Microsoft στο gaming φαίνεται να εστιάζει στην ευρύτερη διαθεσιμότητα των τίτλων της, μια στρατηγική που, παρά τις πιθανές αντιδράσεις των φανατικών οπαδών, θα μπορούσε να αποδειχθεί οικονομικά επωφελής για την εταιρεία.

  • Like 4
  • Haha 5