Η Microsoft ετοιμάζει δύο νέες παιχνιδοκονσόλες για το 2020, οι οποίες είναι γνωστές εσωτερικά ως «Anaconda» και «Lockhart» με το επόμενης-γενιάς εγχείρημα συνολικά να είναι γνωστό και ως «Scarlett».

Η κονσόλα με την κωδική ονομασία «Anaconda» είναι το αντίστοιχο σημερινό Xbox One X και διαθέτει εξελιγμένο hardware και επεξεργαστή/ γραφικά που η Microsoft έχει αναπτύξει με την βοήθεια της AMD. Για την μείωση του «loading times» στα παιχνίδια, η Αμερικάνικη εταιρεία προσανατολίζεται στην χρήση SSD για την ακριβή, και ισχυρότερη κονσόλα της. Η δεύτερη κονσόλα της εταιρείας –αντίστοιχη του σημερινού Xbox One S- έχει την κωδική ονομασία «Lockhart» αλλά δυστυχώς δεν γνωρίζουμε το παραμικρό ακόμη για το hardware ή τις δυνατότητες του. Λογικά, και οι δύο κονσόλες θα προσφέρουν πλήρη υποστήριξη στα υπάρχοντα, προς τα πίσω συμβατά, παιχνίδια Xbox, Xbox 360 και Xbox One.   

Να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με φήμες, η Microsoft βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης και μίας «digital-only» έκδοσης του Xbox One που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις συνδρομητικές υπηρεσίες Xbox LIVE, Game Pass και βεβαίως την xCloud (game streaming service) και σκοπεύει να κυκλοφορήσει μέσα στο 2019.

Πόσο ισχυρή θα είναι η οικογένεια Xbox «Scarlett»; Σύμφωνα με φήμες, το higher-end σύστημα θα ενσωματώνει hardware της AMD, που θα βασίζεται στις GPU και CPU αρχιτεκτονικές «Navi» και «Zen 2» αντίστοιχα. Όμως πρόσφατα, ένας αναλυτής έκανε λόγο για «4Κ 240fps»!

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο Gamingbolt, ο αναλυτής της Wedbush Securities, Michael Pachter, αναφέρθηκε στη νέα οικογένεια Xbox και κυρίως στο κορυφαίο μοντέλο. «Πιστεύω ότι θα υπάρξει μια συσκευή streaming, όπως μια κονσόλα Xbox των $100 που δεν θα τρέχει στα 4K ή στα 240 καρέ το δευτερόλεπτο. Επιπλέον πιστεύω ότι θα υπάρξει και μια ακριβότερη κονσόλα των $400 που θα υποστηρίζει 4K, 240fps και εικονική πραγματικότητα. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν διαφορετικά μοντέλα (αυτής της κονσόλας), δεν νομίζω ότι θα δούμε εντελώς διαφορετικές συσκευές», δήλωσε ο Michael Pachter.

Όσον αφορά στα 4K 240FPS, το πιθανότερο είναι να πρόκειται περισσότερο για κάποιο ανούσιο σχόλιο, παρά για κάποια πραγματική εκτίμηση. Τα συστήματα Xbox One X και PlayStation 4 Pro δεν είναι αρκετά ισχυρά για να αποδίδουν πάντα «native 4K», πόσο «4K στα 60fps», αλλά είναι πιθανό οι δύο κατασκευάστριες να εργάζονται μαζί με την AMD για την ανάπτυξη «customized hardware» που είναι σε θέση να προσφέρει αρκετά υψηλότερη απόδοση από το σημερινό hardware. Χωρίς να θέλουμε να είμαστε απαισιόδοξοι, ακόμα και αν το επόμενο Xbox μπορεί να «χτυπήσει» 4K 240fps, δεν θα πρέπει να περιμένουμε ότι θα γίνεται σε κάθε παιχνίδι.

TweakTown

The Verge

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Sad 1