«Δεν είναι χρόνια μακριά, αλλά περισσότερο μήνες μακριά» είχε πει συγκεκριμένα, και αν και τη συγκεκριμένη υπόσχεση την έχουμε επανειλημμένως ακούσει από την Microsoft, τo Minecraft είναι το μοναδικό παιχνίδι στην πλατφόρμα της εταιρείας που επισήμως υποστηρίζει τα κλασικά περιφερειακά.
Πρόσφατα ωστόσο, στο Windows Central έμαθαν από μία εσωτερική παρουσίαση της Microsoft λεπτομέρειες για μία επικείμενη αναβάθμιση που θα έφερνε μαζί της την πολυπόθητη για πολλούς υποστήριξη mouse/ keyboard στo Xbox One.
Στη παρουσίαση που αφορούσε κυρίως developers, και στην οποία υπήρχε αναφορά σε ένα living room-focused lapboard της Razer (οι Microsoft και Razer φαίνεται πως εργάζονται για να φέρουν την τεχνολογία φωτισμού Razer Chroma RGB σε παιχνίδια του Xbox), γινόταν λόγος για rollout στο April 2018 XDK update πριν από την επίσημη ανακοίνωση το Φθινόπωρο και την διάθεση με το Fall 2018 update.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οποιοδήποτε μη-Bluetooth USB πληκτρολόγιο και ποντίκι που είναι συμβατό με Windows -συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που χρησιμοποιούν USB wireless dongle- θα είναι συμβατό και με το Xbox One.
Όλοι βεβαίως οι μελλοντικοί τίτλοι για την πλατφόρμα θα είναι υποχρεωτικό να είναι συμβατοί με το στάνταρντ gamepad, ωστόσο σύμφωνα με την παρουσίαση της Microsoft για τους developers, ένα νέο Xbox API με βάση τα υφιστάμενα Universal Windows Program APIs για mouse θα παρείχε στους developers όλα όσα χρειάζονταν για τον δείκτη του ποντικιού και για τον χειρισμό χρησιμοποιώντας έως και πέντε πλήκτρα στο ποντίκι. Οι developers επίσης θα είναι σε θέση να προσαρμόσουν την ορατότητα και την εμφάνιση του δείκτη που ποντικιού στους τίτλους για το Xbox One.
Στην παρουσίαση επίσης εκφράζεται η ανησυχία της Microsoft πάνω σε ζητήματα «ανταγωνιστικής ισορροπίας» που θα υπάρξουν όταν οι gamers που χρησιμοποιούν πληκτρολόγιο και ποντίκι θα βρεθούν απέναντι από χρήστες που χρησιμοποιούν gamepad (συνήθως οι πρώτοι έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα).
Η Microsoft ενθαρρύνει τους developers να παρακολουθήσουν την παρουσία πληκτρολογίου και ποντικιού και να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες που θα αποκομίσουν για να καθορίσουν online κανόνες matchmaking. Έτσι, οι developers αφού θα γνωρίζουν τις είδους χειρισμό χρησιμοποιεί κάθε gamer θα μπορούν να τους διαχωρίζουν αν το θέλουν για multiplayer gaming.
- 3
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (45)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση