Η εβδομάδα που πέρασε μας γέμισε με νέα από το χώρο του gaming, αφού τόσο η Microsoft όσο και η Sony επιβεβαίωσαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Xbox Series X και του PlayStation 5 αντίστοιχα.

Η Microsoft όμως δεν σταμάτησε απλά στα χαρακτηριστικά, αφού επιβεβαίωσε πως το Xbox Series X θα υποστηρίζει DirectX 12 Ultimate κάτι που σύμφωνα με την εταιρία, θα δώσει στην κονσόλα μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο για πραγματικό next-gen gaming.

Το DirectX 12 Ultimate είναι ουσιαστικά ο διάδοχος του DirectX 12, μία αναβάθμιση που η Microsoft εργάζεται τα τελευταία πέντε χρόνια. Η έκδοση Ultimate φέρνει υποστήριξη για πληθώρα τεχνολογιών όπως Raytracing, Variable Rate Shading, Mesh Shaders αλλά και Sampler Feedback. Με το Xbox Series X να υποστηρίζει DX12U σημαίνει πως πλέον τα παιχνίδια της κονσόλας σε σύγκριση με αυτά που θα κυκλοφορούν στους συμβατούς υπολογιστές DX12U, δεν θα έχουν διαφορές αναφορικά με την ανάπτυξή τους. Με άλλα λόγια, η ανάπτυξη παιχνιδιών του Xbox θα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή των PC.

Αυτό θα επιτρέψει στους προγραμματιστές και τα στούντιο παιχνιδιών να δημιουργούν παιχνίδια βασιζόμενοι στην υποστήριξη DX12U και ταυτόχρονα να διευκολύνουν σε τεράστιο βαθμό τη διαδικασία μεταφοράς από τον υπολογιστή στην κονσόλα ή το αντίστροφο. Αυτό πρόκειται για ένα μεγάλο πλεονέκτημα ειδικά για τα στούντιο που σκοπεύουν να δημιουργήσουν cross-platform τίτλους, με αποτέλεσμα να έχουν περισσότερο χρόνο να δημιουργήσουν κι άλλα projects.

Η Microsoft επισημαίνει πως το DX12U είναι συμβατό και με την παλαιότερη έκδοση DX12. Αυτό σημαίνει πως ένα παιχνίδι το οποίο υποστηρίζει DX12U θα είναι συμβατό με hardware παλαιότερης γενιάς, χωρίς όμως να έχεις τα πλεονεκτήματα των γραφικών που φέρνει η Ultimate αναβάθμιση.

Με το Xbox πλέον να είναι συνδεδεμένο με την παραγωγή παιχνιδιών στα PC, η Microsoft ελπίζει πως το DX12U θα προσελκύσει ακόμη περισσότερους προγραμματιστές, αφού αυτοί θα μπορούν να κυκλοφορήσουν τα παιχνίδια τους σε περισσότερες πλατφόρμες ταυτόχρονα.

Thurrot

  • Like 5