Συγκεκριμένα, η αμερικανική εταιρία σκοπεύει να κυκλοφορήσει μία μικρότερη (slim) και φθηνότερη εκδοχή του γνωστού σε όλους μας Xbox One (εντός του 2016) και ένα νέο μοντέλο μέσα στο 2017 (υπό την κωδική ονομασία “Scorpio”) το οποίο, σύμφωνα με τρεις διαφορετικές πηγές, θα ενσωματώνει μία σαφώς ισχυρότερη GPU - η απόδοση της οποίας θα αγγίζει τα 6 teraflops.
Για το δεύτερο αυτό μοντέλο, η Microsoft προσβλέπει και μια συνεργασία με την Oculus, παρέχοντας υποστήριξη για την πλατφόρμα του Oculus Rift, προκειμένου να ανταγωνιστεί "επί ίσοις όροις" την πλατφόρμα Sony PlayStation VR. Και οι δύο νέες κονσόλες εντάσσονται στην ευρύτερη στρατηγική της Microsoft, η οποία φέρει την κωδική ονομασία “Project Helix”.
Αποτελούν δηλαδή προέκταση του ενοποιημένου “gaming” οικοσυστήματος που φιλοδοξεί να εδραιώσει η αμερικανική εταιρεία, ισχυροποιώντας τους δεσμούς ανάμεσα στα Xbox One συστήματα και τα Windows 10, λανσάροντας κοινούς τίτλους και για τις δύο πλατφόρμες (τα κατ’ αποκλειστικότητα Halo Wars 2 και Sea of Thieves τελούν ήδη υπό ανάπτυξη).
Πολλοί developers εξέφρασαν ανησυχίες, σχετικά με το αν η πλατφόρμα “Scorpion” θα προσφέρει και υποστήριξη για 4Κ τίτλους - λόγω του τεράστιου όγκου δεδομένων που χρησιμοποιούνται κατά την αναπαραγωγή τους - καθώς στα σχέδια της Microsoft, σύμφωνα με τις τρέχουσες πληροφορίες, δεν προβλέπεται κάποια ριζική αναβάθμιση των Ι/Ο υποδομών της κονσόλας.
O Phil Spencer (επικεφαλής του Xbox Division) με μήνυμα του στο Twitter απέφυγε να επιβεβαιώσει ή να αρνηθεί κάποια από τις παραπάνω φήμες και μας παρέπεμψε στο ετήσιο συνέδριο της E3, η οποία θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Ιουνίου, στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ.
Site: Kotaku
ΣΧΟΛΙΑ (42)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση