Η Microsoft επιτρέπει πλέον στους χρήστες του Copilot να δοκιμάσουν το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης Muse μέσω μιας έκδοσης του Quake II που έχει δημιουργηθεί με AI, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στην εποχή του Xbox AI που ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος.
Η τεχνική επίδειξη αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας "Copilot for Gaming" της Microsoft και παρουσιάζει ένα αντίγραφο του Quake II που έχει δημιουργηθεί με τεχνητή νοημοσύνη και μπορεί κάποιος να παίξει μέσω browser. Το επίπεδο του Quake II είναι ιδιαίτερα βασικό, με θολούς εχθρούς και περιορισμένες αλληλεπιδράσεις, ενώ η Microsoft περιορίζει επίσης το χρόνο που μπορούν οι χρήστες να παίξουν το demo.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ η Microsoft είχε αρχικά παρουσιάσει το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης Muse με 10fps και ανάλυση 300 x 180, η νεότερη επίδειξη λειτουργεί σε σχετικά ανεκτό ρυθμό καρέ και σε ελαφρώς υψηλότερη ανάλυση 640 x 360. Παρόλα αυτά, παραμένει μια πολύ περιορισμένη εμπειρία που λειτουργεί περισσότερο ως μια γεύση για τις μελλοντικές δυνατότητες.
Η Microsoft εξακολουθεί να τοποθετεί το Muse ως ένα μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να βοηθήσει τους προγραμματιστές παιχνιδιών στη δημιουργία πρωτοτύπων. Όταν το Muse αποκαλύφθηκε τον Φεβρουάριο, η Microsoft ανέφερε επίσης ότι διερευνούσε πώς αυτό το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να βοηθήσει στη βελτίωση κλασικών παιχνιδιών, όπως το Quake II, και να τα φέρει σε σύγχρονο hardware.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, δήλωσε τον Φεβρουάριο: "Θα μπορούσατε να φανταστείτε έναν κόσμο όπου από δεδομένα παιχνιδιού και βίντεο, ένα μοντέλο θα μπορούσε να μάθει παλιά παιχνίδια και να τα κάνει πραγματικά φορητά σε οποιαδήποτε πλατφόρμα απ' όπου τα παιχνίδια αυτά θα μπορούσαν να τρέξουν. Έχουμε μιλήσει για τη διατήρηση παιχνιδιών ως μία από τις δραστηριότητές μας, και αυτά τα μοντέλα και η ικανότητά τους να μαθαίνουν πλήρως πώς παίζεται ένα παιχνίδι χωρίς την ανάγκη πρόσβασης στο αρχικό engine να τρέχει στο αρχικό hardware, ανοίγει τεράστιες ευκαιρίες."
Πάντως ενώ υπάρχει κάποια αναγνώριση του τεχνικού επιτεύγματος πίσω από την επίδειξη, πολλοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αντιδράσει αρνητικά, με σημαντικό αριθμό απαντήσεων στην ανάρτηση του παραγωγού των Game Awards, Geoff Keighley, στο X να επικρίνουν τη χρήση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.
"Δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα που φαντάζεται αόριστα και ανακριβώς πώς θα φαινόταν αν παίζατε το Quake 2 αυτή τη στιγμή", αναφέρει μια απάντηση. "Απαιτεί τον ίδιο εξοπλισμό που θα μπορούσατε αντί αυτού να χρησιμοποιήσετε για να παίξετε πραγματικά το Quake 2, αλλά χρειάζεται ένα δισεκατομμύριο φορές περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια."
"Αυτό είναι απολύτως αηδιαστικό και δεν δείχνει κανένα σεβασμό στη δουλειά κάθε προγραμματιστή", αναφέρει μια άλλη, πιο έντονα διατυπωμένη απάντηση.
Ο CEO της Microsoft Satya Nadella έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να έχει έναν κατάλογο βιντεοπαιχνιδιών που θα χρησιμοποιούν τη νέα λειτουργία γενετικής τεχνητής νοημοσύνης. Σχολιάζοντας το Muse τον Φεβρουάριο, ο Nadella το συνέκρινε με τη στιγμή "wow" που είπε ότι ένιωσε όταν είδε για πρώτη φορά άλλα μοντέλα γενετικής τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT.
Όπως στις περισσότερες δημιουργικές βιομηχανίες, η Γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη έχει γίνει ένα καυτό θέμα στα βιντεοπαιχνίδια, με πολλούς να εκφράζουν ανησυχίες ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη οδηγεί σε απώλεια θέσεων εργασίας και εκτεταμένη λογοκλοπή.
Ο CEO της Take-Two Interactive Strauss Zelnick δήλωσε πρόσφατα ότι όχι μόνο πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα οδηγήσει σε απώλεια θέσεων εργασίας, αλλά πιστεύει ότι θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση της απασχόλησης. Επίσης δήλωσε ότι δεν μπορούσε να σκεφτεί νέες δικλείδες ασφαλείας που θα μπορούσαν να απαιτηθούν για την προστασία των προγραμματιστών.
Μιλώντας στο VGC, ο σκηνοθέτης των Split Fiction και It Takes Two Josef Fares δήλωσε ότι πιστεύει πως οι προγραμματιστές θα πρέπει να συνεργαστούν με την τεχνητή νοημοσύνη αντί να αντιστέκονται σε αυτήν και τη χαρακτήρισε "ταυτόχρονα τρομακτική και πολύ συναρπαστική."
-
1
-
1
ΣΧΟΛΙΑ (35)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση