Τα έγγραφα που διέρρευσαν από την υπόθεση αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της FTC κατά της Microsoft αποκαλύπτουν το φιλόδοξο όραμα της εταιρείας για το μέλλον του gaming μέχρι το 2028. Ο στόχος είναι η "πλήρης σύγκλιση" μεταξύ της cloud πλατφόρμας παιχνιδιών της Microsoft και της παρουσίας hardware, για να καταστεί δυνατή η ανάπτυξη "υβριδικών παιχνιδιών cloud".
Τα υβριδικά αυτά παιχνίδια θα αξιοποιούν τη συνδυασμένη υπολογιστική ισχύ μιας συσκευής για τον πελάτη χαμηλού κόστους και της υπηρεσίας xCloud της Microsoft. Υπόσχονται μάλιστα πιο εξελιγμένες εμπειρίες παιχνιδιών, με τα cloud data center της Microsoft να αναλαμβάνουν την επεξεργασία των πιο απαιτητικών κέντρα δεδομένων cloud της Microsoft.
Η ιδέα είναι παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο το Microsoft Flight Simulator εμφανίζει φωτορεαλιστικά τοπία από το cloud αντί να βασίζεται αποκλειστικά στην κονσόλα. Όμως η Microsoft οραματίζεται να προχωρήσει την ιδέα περαιτέρω για πλήρως υβριδικά παιχνίδια.
Σύμφωνα με τα έγγραφα, η Microsoft αποκαλεί αυτό το όραμα "Cohesive Hybrid Compute". Απαιτεί εξειδικευμένο chipset, λειτουργικά συστήματα και συνεργασίες για να επιτρέψει το απρόσκοπτο παιχνίδι σε συσκευές και στο cloud.
Η Microsoft δίνει μια πρώτη εκτίμηση για το πότε τα παραπάνω θα γίνουν πραγματικότητα. Με βάση αυτό, ο σχεδιασμός του νέου hardware θα ξεκινήσει το 2024 και οι προγραμματιστές θα λάβουν τα πρώτα sdk το 2027. Ο στόχος είναι να αποσταλούν τα πρώτα υβριδικά παιχνίδια από το 2024 έως το 2026 για τις υπάρχουσες λύσεις.
Πριν από αυτό, η Microsoft έπρεπε να οριστικοποιήσει τις συνεργασίες με την AMD για προσαρμοσμένα γραφικά Navi 5 και CPU Zen 6. Ένας επεξεργαστής αποκλειστικά για το AI θα παρείχε σούπερ ανάλυση, μείωση του latency και άλλα οφέλη.
Τα έγγραφα υποδηλώνουν ότι οι κορυφαίοι ηγέτες της Microsoft, όπως ο Satya Nadella και ο Phil Spencer, ευθυγραμμίζονται σ’ αυτή τη στρατηγική cloud-edge. Ο Nadella ανέφερε χαρακτηριστικά: "Χρειαζόμαστε μια ενιαία μεγάλη ιδέα για να συσπειρώσουμε την εταιρεία".
Άλλα έγγραφα αποκαλύπτουν την εστίαση της Microsoft στο χειριστήριο ως τη συσκευή που θα βρίσκεται στο επίκεντρο της εμπειρίας του χρήστη. Η φιλοδοξία είναι να δημιουργηθεί ένα νέο Xbox χειριστήριο που θα επιτρέπει το gaming σε οποιαδήποτε συσκευή μέσω της συνδεσιμότητας Direct-to-Cloud.
Διερευνώνται διάφορες έννοιες χειριστηρίου, όπως ένα μοντέλο για ένα χέρι. Η Microsoft εξέτασε επίσης το ενδεχόμενο να κατασκευάσει το δικό της gaming πληκτρολόγιο και ποντίκι.
Τέλος, από τα ίδια έγγραφα μαθαίνουμε και για ένα ακόμη project με την ονομασία "Keystone", μια cloud κονσόλα. Η πληροφορία αυτή έρχεται σε απόλυτη αρμονία με παλιότερες πληροφορίες που αναφέρουν τις προσπάθειες της Microsoft για δημιουργία streaming συσκευών για σύνδεση στο xCloud.
Για να ενισχύσει τις προσπάθειες στο χώρο του υβριδικού gaming, η Microsoft προσέλαβε ταλέντα από το Google Stadia και το PlayStation. Ο στόχος είναι να αξιοποιηθεί η τεχνογνωσία σχεδιασμού cloud-native.
- 7
ΣΧΟΛΙΑ (27)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση