Σε ένα email που είδε η ιστοσελίδα The Verge, ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, έγραψε τόσο στον CEO της Microsoft, Satya Nadella, όσο και στην οικονομική διευθύντρια της Microsoft, Amy Hood, ζητώντας έγκριση στρατηγικής για να προσεγγίσει τη Sega Sammy σχετικά με μια πιθανή εξαγορά των στούντιο παιχνιδιών της Sega. Ο Spencer πίστευε ότι η Sega είχε δημιουργήσει ένα καλά ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών σε διάφορα τμήματα με παγκόσμια γεωγραφική απήχηση και θα βοηθούσε στην επιτάχυνση του Xbox Game Pass τόσο εντός όσο και εκτός κονσόλας.
Η Microsoft πίστευε ότι μια εξαγορά της Sega θα προωθούσε τις συνδρομές του Xbox Game Pass σε PC, κονσόλα και cloud. Η παγκόσμια απήχηση της αγαπημένης IP της Sega θα βοηθούσε στην επέκταση της εμβέλειας του Xbox Game Pass σε νέα κοινά σε όλο τον κόσμο, κυρίως στην Ασία, όπου το τοπικό περιεχόμενο είναι κρίσιμο για την επιτυχία. Η Sega θα προσέφερε επίσης αξία στις συναλλαγές παιχνιδιών για ευκαιρίες νέων εσόδων στο μέλλον.
Το σχετικό έγγραφο
Δεν είναι σαφές τι συνέβη με την εξαγορά της Sega και αν ο Nadella ενέκρινε τελικά τις συνομιλίες. Όμως, σε ένα εσωτερικό έγγραφο της Microsoft για τον έλεγχο των συγχωνεύσεων του Απριλίου 2021, η Sega εξακολουθούσε να αναφέρεται ως βασικός στόχος. Η Microsoft είχε εντοπίσει βασικούς τομείς για εξαγορές σε PC, κινητά και κονσόλες σε διάφορες αγορές και η Sega, η Bungie, η Zynga και η IO Interactive ήταν μέρος ενός αριθμού εταιρειών που η Microsoft εξέταζε σοβαρά την εξαγορά τους.
Η Bungie, ένα στούντιο που ανήκει πλέον στη Sony, ήταν στη λίστα, με το εσωτερικό έγγραφο της Microsoft να αναφέρει ότι "η εξαγορά της Bungie θα περιλαμβάνει την εξασφάλιση πολύτιμου IP, του Destiny (και της κοινότητάς του) και την ενσωμάτωση της υποδομής dev & live ops στα Xbox Game Studios". Η Microsoft είχε εντοπίσει έναν κίνδυνο για την Bungie, παράλληλα με την επένδυση μειοψηφικού μεριδίου της NetEase ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων το 2018. Σημείωσε επίσης ότι το Destiny ήταν ένας από τους "τίτλους με τις περισσότερες ώρες gameplay στην έκδοση του Game Pass για κονσόλες".
Η εταιρεία ανάπτυξης του Hitman, IO Interactive, ήταν επίσης στην "τελική λίστα παρακολούθησης" το 2021, μαζί με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας όπως οι Thunderful, Supergiant Games, Niantic, Playrix και Zynga. Η Microsoft βρισκόταν σε συζητήσεις για την εξαγορά της Zynga πριν στρέψει τελικά την προσοχή της προς την Activision Blizzard για τις φιλοδοξίες της στα smartphones ενώ η Zynga εξαγοράστηκε τελικά από την Take-Two. Δεν είναι σαφές αν η Microsoft είχε συνομιλίες με τις άλλες εταιρείες που επικεντρώνονται στο mobile gaming.
- 3
ΣΧΟΛΙΑ (17)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση