Σύμφωνα με το Fast Co Design, οι πωλήσεις του άγγιξαν τα 35 εκατομμύρια τεμάχια από τον Νοέμβριο 2010, όταν πρωτοκυκλοφόρησε. Μάλιστα, το Kinect για το Xbox 360 είχε γίνει το 2011 το γκάτζετ με τον μεγαλύτερο ρυθμό πωλήσεων, κερδίζοντας τότε το σχετικό ρεκόρ Γκίνες.
Τα πρώτα χρόνια, γύρω από το αξεσουάρ δημιουργήθηκε μία κοινότητα προγραμματιστών, που ανέπτυξαν εφαρμογές αξιοποιώντας τις δυνατότητές του. Η Microsoft προσπάθησε να το κάνει ακόμη πιο δημοφιλές μέσω του Xbox One, κάτι που ωστόσο δεν συνέβη ποτέ, λόγω της τιμή και των τεχνικών χαρακτηριστικών του. Έτσι, αναγκάστηκε στην πορεία να πουλά αυτόνομα την παιχνιδοκονσόλα και το γκάτζετ.
Αν και μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει εκ των υστέρων αποτυχημένο το πρότζεκτ, στην πραγματικότητα το hardware αλλά και η ανάπτυξη των σχετικών τεχνολογιών βοήθησαν τη Microsoft να εξελίξει άλλα προϊόντα της. Ενδεικτικά το HoloLens χρησιμοποιεί αρκετές τεχνολογίες του Kinect για την αίσθηση του βάθους, ενώ σήμερα πολλά laptop κυκλοφορούν με κάμερες Windows Hello, η ανάπτυξη των οποίων βασίσθηκε στην τεχνογνωσία που αποκτήθηκε μέσω του γκάτζετ στην αναγνώριση προσώπων.
Site: Verge
ΣΧΟΛΙΑ (27)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση