Αρχικά υπήρξε η είδηση για πτώση κατά 30% στα έσοδα του τμήματος Xbox. Στη συνέχεια, οι Βρετανικές αρχές μπλόκαραν τη γιγαντιαία εξαγορά της Activision Blizzard, ύψους 68,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από τη Microsoft. Τέλος, το Redfall κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, συναντώντας χλιαρή υποδοχή. Όλα αυτά σε συνδυασμό με ένα “ήσυχο 2022” σε κυκλοφορίες νέων κορυφαίων παιχνιδιών, έχουν αφήσει τους οπαδούς του Xbox να αναρωτιούνται πότε η Microsoft θα κυκλοφορήσει μια πληθώρα παιχνιδιών triple-A όπως συνέβη με τη γενιά του Xbox 360.
Σε συνέντευξή του στο Kinda Funny Games, ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, δήλωσε ότι η Microsoft δεν έχει σκοπό να ξεπεράσει σε πωλήσεις τις κονσόλες της Sony ή της Nintendo. Αντίθετα, η στρατηγική της Microsoft για το gaming επικεντρώνεται στις πλατφόρμες των Xbox, PC, cloud και smartphones και όχι μόνο σε κονσόλες. Ο επικεφαλης του Xbox δεν πιστεύει ότι το να φτιάχνεις απλά σπουδαία παιχνίδια είναι αρκετό για να κερδίσεις στο χώρο των κονσολών πλέον.
Ο Spencer αναφέρθηκε επίσης στην άποψη που επικρατεί ευρέως ότι αν η Microsoft επικεντρωνόταν περισσότερο στα σπουδαία παιχνίδια στην κονσόλα της, θα κέρδιζε τη σχετική μάχη στο χώρο. Δήλωσε ότι αυτή η ιδέα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα των περισσότερων ανθρώπων και ότι δεν υπάρχει κόσμος όπου άνθρωποι θα αρχίσουν να πουλάνε τα PS5 τους ακόμα και αν το Starfield είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών. Ο Spencer ανέφερε επίσης ότι η Microsoft έχασε τη χειρότερη γενιά που θα μπορούσε να χάσει, όταν ήταν στην αγορά το Xbox One, μια εποχή όπου «όλοι έχτισαν την ψηφιακή βιβλιοθήκη παιχνιδιών τους».
Ο Spencer παραδέχεται ότι είναι θυμωμένος με τον εαυτό του για την κυκλοφορία του Redfall και ότι η ανταπόκριση των κριτικών δεν ήταν αυτή που ήθελαν. Ενώ επαινεί τους developers της Arkane, ο Spencer παραδέχεται ότι «η ομάδα δεν πέτυχε τους δικούς της εσωτερικούς στόχους όταν κυκλοφόρησε".
Όλα τα βλέμματα είναι τώρα στραμμένα στο Starfield, με τη Microsoft να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει νέο gameplay του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια του Starfield Direct event στις 11 Ιουνίου. Μετά από μια διαμάχη γύρω από την έλλειψη 60fps για το Redfall, ο Spencer διευκρινίζει ότι το Xbox θα ξεκαθαρίσει στους οπαδούς αυτό το καλοκαίρι σχετικά με το αν το Starfield θα έχει 60fps mode στην κονσόλα.
Ποιο είναι λοιπόν το μέλλον για το Xbox αυτή τη στιγμή; Ο Spencer δηλώνει ότι «Η κονσόλα είναι ο πυρήνας του Xbox brand και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι’αυτό» ενώ η εταιρεία θα παραμείνει επικεντρωμένη στο να διασφαλίσει ότι η εμπειρία στην κονσόλα παραμένει σε υψηλά επίπεδα. Ωστόσο, δηλώνει επίσης ότι δεν υπάρχει κέρδος για το Xbox μένοντας στα χνάρια κάποιου άλλου και ότι ως εταιρείας πρέπει να βγουν και να κάνουν τα δικά τους πράγματα με το Game Pass και το xCloud.
- 3
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (64)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση