Το Halo Infinite, το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη σειρά της Microsoft, θα συνόδευε τα Xbox Series X|S στο λανσάρισμά τους όμως μετά το trailer αποκάλυψης του παιχνιδιού, το κοινό είχε αρκετά παράπονα. Έτσι, αναβλήθηκε η κυκλοφορία του μέχρι νεωτέρας και πλέον έχουμε κάτι πιο συγκεκριμένο, με την εταιρεία ανάπτυξης να ανακοινώνει πως η κυκλοφορία προγραμματίστηκε για το φθινόπωρο του 2021.
Αρχικά, ο Joseph Staten που έχει εργαστεί σε όλα τα Halo που ανέπτυξε η Bungie, έκανε τον πρόλογο και ξανασυστήθηκε στο κοινό. Ο νέος του ρόλος στην 343 Industries σήμανε και την επιστροφή του στη σειρά, ως creative director. Ένα πράγμα, κατά τον ίδιο, ήταν ξεκάθαρο εξ αρχής: το παιχνίδι χρειαζόταν περισσότερο χρόνο. Μεταξύ άλλων, αναφέρει πως το υγιές για την ομάδα αλλά και το παιχνίδι ήταν να δουλέψουν σκληρά έως τις γιορτές, να ξεκουραστούν κι έπειτα από τον Ιανουάριο του 2021 να συνεχίσουν προς τη «γραμμή του τερματισμού».
Έπειτα, καθώς το βασικό πρόβλημα του κοινού με το αρχικό trailer ήταν το επίπεδο των γραφικών, το blog συνεχίζεται από την αντίστοιχη ομάδα που αναφέρεται τόσο στις επιλογές αισθητικής όσο και στην δουλειά που έχει γίνει στα γραφικά, μάλιστα παραθέτοντας μερικά screenshots για να δείξουν την πρόοδό τους.
Περιληπτικά, η ομάδα δεν είναι ευχαριστημένη με την αποκάλυψη του τίτλου και όσα ακολούθησαν, και φαίνεται να θέλουν να παραμείνει μόνο ως μια κακή ανάμνηση. Συγκεκριμένα, για τον διάσημο πλέον "Craig" -τον Brute που ο Master Chief σκοτώνει αρκετά νωρίς- οι developers ανέφεραν ότι τα animations προσώπου δεν είχαν ακόμη ενσωματωθεί ενώ δεν είχε προχωρήσει η δουλειά αναφορικά με τα μαλλιά και τα γένια για τα μοντέλα των Brutes. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό το «άψυχο», άχαρο μοντέλο χαρακτήρα που έμεινε στη μνήμη πολλών από την αποκάλυψη του παιχνιδιού - για όλους τους λάθος λόγους.
Σημαντική πρόοδος αναφέρεται πως έγινε σε κάθε κομμάτι του φωτισμού, κάτι που μπορεί να παρατηρηθεί στα μοντέλα των SPARTANs που φαίνονται παραπάνω όπως και στην πρώτη εικόνα που δείχνει ένα μέρος χάρτη από το multiplayer.
Μιλώντας για multiplayer, γίνεται αναφορά στο τι μπορούν να περιμένουν οι παίκτες, από challenges έως την αλλαγή εμφάνισης του χαρακτήρα του παίκτη. Αναφέρεται πως θα επιστρέψουν όλα τα σημεία customization που υπήρχαν στο Halo: Reach, το οποίο μέχρι σήμερα προσφέρει την μεγαλύτερη ελευθερία στο κομμάτι αυτό, ενώ θα επεκταθεί - δίχως να δίνονται συγκεκριμένες πληροφορίες. Αυτό που επισημαίνεται είναι πως η ομάδα νιώθει ότι οι παίκτες του Halo 5: Guardians δεν επιβραβεύονταν όσο πρέπει παίζοντας, κάτι που η ομάδα θα αλλάξει με το Halo Infinite. Τέλος, καθώς το multiplayer του τίτλου θα προσφέρεται και ξεχωριστά ως free-to-play παιχνίδι, αναφέρθηκε πως θα υπάρχουν μεν premium αντικείμενα για αγορά με πραγματικά χρήματα όμως μονάχα για customization και όχι για κάποιο προβάδισμα στο gameplay.
Για το κλείσιμο, ο Staten αναφέρει ότι εντυπωσιάστηκε από την επιλογή της ομάδας να εστιάσει στην ελευθερία κίνησης και στο αίσθημα της ανακάλυψης, κάτι που όπως λέει βρίσκεται στην καρδιά του Halo. Η δομή του Halo Infinite, που θα προσφέρει μεγαλύτερες εκτάσεις και περισσότερες δραστηριότητες πέρα από τη βασική ιστορία στο campaign mode.
Το "Inside Infinite" είναι το πρώτο από μια σειρά αναρτήσεων στο blog της εταιρείας, που έχει ως στόχο να ενημερώνει τους παίκτες τακτικά με ουσιώδεις πληροφορίες έως την κυκλοφορία του παιχνιδιού, οπότε με το νέο έτος θα έχουμε ακόμη περισσότερες πληροφορίες.
- 4
ΣΧΟΛΙΑ (15)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση