Το χρονικό διάστημα που θα δούμε τις πρώτες Universal Windows εφαρμογές στο Χbox One, γνωστοποίησε η Microsoft στα πλαίσια παρουσίασης της στο συνέδριο GDC στο San Francisco.

Έτσι, το προσεχές καλοκαίρι, οι κάτοχοι Xbox One θα είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση στο Windows Store και να κατεβάσουν εφαρμογές που στηρίζονται στην πλατφόρμα των Universal εφαρμογών, η οποία αποτελεί άλλωστε ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των Windows 10. Ειδικά για την πρόσβαση στο Windows Store, η Microsoft δε κρύβει ότι αυτό θα ενοποιηθεί με το Xbox Store για μια ενιαία λύση στο κατέβασμα των σχετικών εφαρμογών και παιχνιδιών.

 

Το Xbox One είναι το τελευταίο μεγάλο κομμάτι στο παζλ των UWP εφαρμογών, με τη Microsoft να προωθεί την ευκολία που παρέχει η πλατφόρμα στους προγραμματιστές, προκειμένου με ελάχιστες αλλαγές στον κώδικα, να δημιουργήσουν μια εφαρμογή η οποία θα μπορεί να τρέχει σε PC, σε WIndows smartphones, σε tablets, στο Xbox One και άλλες συσκευές. Η παρουσίαση των νέων εφαρμογών στη βιντεοκονσόλα της Microsoft, αναμένεται να επιφέρει σημαντικές αλλαγές γενικότερα στην κατηγορία αφού μέχρι σήμερα, για τη δημιουργία εφαρμογών, απαιτούνταν η άδεια της Microsoft που όμως επέλεγε συγκεριμένες συνεργασίες όπως αυτή με τη Google για τη δημιουργία της εφαρμογής YouTube. Επιπλέον, η Microsoft δεν έχει κρύψει ότι στα σχέδια της βρίσκεται η δυνατότητα μετατροπής του Xbox One σε development kit για κάθε ενδιαφερόμενο χωρίς κόστος, όταν στο παρελθόν, οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να διαθέσουν ένα υψηλό ποσό για την αγορά ενός συστήματος ανάπτυξης παιχνιδιών και εφαρμογών για μία βιντεοκονσόλα.

 

Για το ακριβές χρονοδιάγραμμα αλλά και άλλες λεπτομέρειες γύρω από την κυκλοφορία Universal εφαρμογών και παιχνιδιών στο Xbox One, θα μάθουμε στις 30 Μαρτίου στα πλαίσια του συνεδρίου Build 2016.

 

Link.png Site: ArsTechnica