Από τότε που οι “Next-Gen” κονσόλες απέκτησαν επεξεργαστές αρχιτεκτονικής x86, πολλοί ήταν εκείνοι που εξέφρασαν την επιθυμία να αναπαράγουν τους αγαπημένους τους PC τίτλους στις πλατφόρμες αυτές.

Τόσο το PlayStation 4 της Sony όσο και το Xbox One της Microsoft χρησιμοποιούν πολυπύρηνες “custom” επεξεργαστικές μονάδες της AMD, διαθέτουν άφθονα GB μνήμης RAM και εξελιγμένες APUs για την απεικόνιση των γραφικών - ακολουθώντας μία σχεδιαστική και κατασκευαστική φιλοσοφία εντελώς διαφορετική από εκείνη του PS3.

 

Φαίνεται λοιπόν πως δύο “ανήσυχοι” developers, οι OsirisX και Fail0verflow, ένωσαν τις δυνάμεις τους και κατάφεραν να εγκαταστήσουν το γνωστό action-RPG Bastion σε ένα PS4, κάνοντας έτσι τα πρώτα δειλά βήματα προς την επίτευξη του πολυπόθητου αυτού στόχου.

 

Ο OsirisX χρησιμοποίησε μία διανομή του Arch Linux, ένα ειδικό “jailbreak” και κάποιες βιβλιοθήκες λογισμικού από τον Fail0verflow, κυρίως για την ενεργοποίηση των 3D οδηγών στο σύστημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κονσόλα, στην οποία πραγματοποιήθηκαν οι δοκιμές, χρησιμοποιούσε μία σχετικά παλαιότερη έκδοση του PS4 Firmware (1.76) - στην οποία έχουν εντοπιστεί όλες οι απαραίτητες “αδυναμίες” που επιτρέπουν τις επεμβάσεις αυτού του είδους.

 

 

Η διαδικασία δεν είναι εύκολη και απαιτούνται αρκετά εξειδικευμένες γνώσεις.

 

Παράλληλα, συντηρείται μία έντονη φημολογία σχετικά με τη δημιουργία ενός παρόμοιου ξεκλειδώματος και για την έκδοση 3.50, η οποία θα επιτρέψει την αναπαραγωγή των αγαπημένων σας PC τίτλων παράλληλα με τους αποκλειστικούς τίτλους της Sony (όπως πχ. το νέο Uncharted), δημιουργώντας την απόλυτη παιχνιδομηχανή.

 

Link.png Site: Engadget