Η Valve είναι κυρίαρχη δύναμη στο PC gaming με το Steam και άλλα προϊόντα και υπηρεσίες, και η αγορά της head-mounted display (HMD) που δημιούργησε σε συνεργασία με την HTC χαρακτηρίζεται για την ώρα μία αγορά για λίγους, οπότε θα περίμενε κανείς ότι δεν θα έχει αφιερώσει πολλούς πόρους εκεί.

Σύμφωνα με τον μηχανικό Alan Yates ωστόσο, το τμήμα VR της Valve σήμερα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του εργατικού δυναμικού της εταιρείας το οποίο αυτή την ώρα εργάζεται πάνω και στις μελλοντικές γενιές του προϊόντος.

 

Ο Alan Yates έγραψε πρόσφατα στο subreddit για το Vive, ότι ξεκίνησε να εργάζεται στην εταιρεία, όταν ο Michael Abrash ξεκίνησε την έρευνα πάνω στην εικονική πραγματικότητα αλλά και στην επαυξημένη πραγματικότητα. Από τότε βεβαίως έως σήμερα έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Ο Michael Abrash είναι σήμερα ο Chief Scientist της Oculus VR και η ομάδα που είχε ξεκινήσει στην Valve μεγάλωσε πολύ.

 

“Ήμουν ιδιαίτερα τυχερός που ξεκίνησα στην Valve περίπου την εποχή που ο Michael Abrash είχε ξεκινήσει την ομάδα AR/ VR” έγραψε ο Yates. “Εκείνη την εποχή, η ομάδα ήταν πολύ μικρότερη από όση είναι σήμερα που αποτελείται από το ένα τρίτο της εταιρείας, και τα βασικά άτομα, που έλυσαν τα περισσότερα από τα πραγματικά δύσκολα τεχνολογικά προβλήματα και βοήθησαν να αναπτυχθεί αυτή η γενιά καταναλωτικών headsets βρίσκονται ακόμη στις θέσεις τους, και εργάζονται πάνω στην επόμενη γενιά".

 

Link.png Site: TheVerge