Ο διευθύνων σύμβουλος της Moon Studios, Thomas Mahler, υποστηρίζει πως η αποκλειστικότητα των παιχνιδιών στις κονσόλες θα αποτελέσει σύντομα παρελθόν.

Η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σημείο καμπής, καθώς ο Thomas Mahler, διευθύνων σύμβουλος της Moon Studios, προβλέπει το τέλος της εποχής των αποκλειστικών τίτλων για τις κονσόλες PlayStation, ακολουθώντας το παράδειγμα της Xbox.

Σε εκτενή ανάρτησή του στο X, ο Mahler εξηγεί πως η προσέγγιση της Microsoft αναφορικά με τη διάθεση των παιχνιδιών της σε πολλαπλές πλατφόρμες αποτελεί την ορθή επιλογή για διάφορους λόγους. Μάλιστα, αποκαλύπτει πως το στούντιο του επέλεξε να μην αναπτύξει το No Rest for the Wicked υπό την αιγίδα της Microsoft, καθώς αυτό θα περιόριζε τη διάθεσή του αποκλειστικά στο Xbox, αποκλείοντας το PlayStation και το Nintendo Switch.


Ο επικεφαλής της Moon Studios παρουσιάζει ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα από τις συζητήσεις του με τον Phil Spencer. Συγκεκριμένα, αναφέρει πως θα ήταν παράλογο εάν συγκεκριμένες ταινίες DVD μπορούσαν να αναπαραχθούν μόνο σε συσκευές συγκεκριμένων κατασκευαστών. Τονίζει πως αυτή η λογική δεν έχει νόημα στα βιντεοπαιχνίδια, δεδομένου ότι τόσο το PlayStation όσο και το Xbox χρησιμοποιούν παρόμοιο υλικό και χειριστήρια.

Η ανάλυση του Mahler επεκτείνεται στο ζήτημα της ανάπτυξης της αγοράς. Επισημαίνει πως το κοινό των κονσολών δεν παρουσιάζει σημαντική αύξηση, ενώ για την ανάπτυξη του κλάδου απαιτείται ευκολότερη πρόσβαση στο περιεχόμενο. Αυτό επιτυγχάνεται με τη μείωση του κόστους εισόδου, στρατηγική που ακολουθεί η Microsoft.

Η τάση προς την πολυπλατφορμική διάθεση των παιχνιδιών φαίνεται να είναι αναπόφευκτη, με τον CEO της Moon Studios να προβλέπει πως η Sony θα ακολουθήσει παρόμοια στρατηγική με τη Microsoft. Αυτό σηματοδοτεί μια νέα εποχή στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, όπου η έμφαση θα δίνεται στην προσβασιμότητα και όχι στην αποκλειστικότητα.

  • Like 1
  • Haha 1