Το PlayStation 6 ενδέχεται να μην είναι μια εντελώς ψηφιακή κονσόλα, σύμφωνα με τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της SIE Worldwide Studios, Shawn Layden.

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της SIE Worldwide Studios, Shawn Layden, αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο KiwiTalks πως το PlayStation 6 θα συνεχίσει να υποστηρίζει οπτικούς δίσκους παιχνιδιών. Η απόφαση αυτή έρχεται σε αντίθεση με την τάση προς τις αμιγώς ψηφιακές κονσόλες, υπογραμμίζοντας τη διαφορετική στρατηγική της Sony στην παγκόσμια αγορά.

Η θέση της Sony ως η κορυφαία πλατφόρμα gaming σε 170 χώρες απαιτεί μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση. Σε αντίθεση με την Xbox, που επικεντρώνεται κυρίως σε ανεπτυγμένες αγορές όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία, η Sony εξυπηρετεί ένα πολύ ευρύτερο και πιο ποικιλόμορφο κοινό με διαφορετικές ανάγκες και υποδομές.

Ο Layden παρουσίασε συγκεκριμένα παραδείγματα χρηστών που εξαρτώνται από τους φυσικούς δίσκους. Στρατιωτικές βάσεις χωρίς σταθερή πρόσβαση στο διαδίκτυο και επαγγελματίες αθλητές που ταξιδεύουν συχνά αποτελούν χαρακτηριστικές περιπτώσεις όπου το κατέβασμα παιχνιδιών μεγέθους 50-100GB θα ήταν πρακτικά αδύνατο.

Στο τεχνικό μέτωπο, η ανάπτυξη του PlayStation 6 προχωρά με την AMD να παραμένει ο βασικός προμηθευτής hardware, παρά το έντονο ενδιαφέρον που εξέφρασε η Intel. Ο σχεδιασμός του System-on-Chip (SoC) έχει ολοκληρωθεί και βρίσκεται στο στάδιο pre-silicon validation, μια κρίσιμη φάση ελέγχου πριν την τελική παραγωγή.

Αξιοσημείωτη είναι η πληροφορία για την ανάπτυξη δύο διαφορετικών SoCs, με το ένα να προορίζεται για μια πιο προσιτή έκδοση της κονσόλας. Φήμες υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να τροφοδοτήσει μια φορητή έκδοση του PlayStation 6, διευρύνοντας το οικοσύστημα της πλατφόρμας.

Η στρατηγική της Sony αντανακλά μια βαθύτερη κατανόηση των παγκόσμιων αγορών. Ενώ οι ψηφιακές πωλήσεις αυξάνονται σταθερά στις ανεπτυγμένες αγορές, πολλές περιοχές εξακολουθούν να βασίζονται στους φυσικούς δίσκους λόγω περιορισμένης διαδικτυακής υποδομής ή προτιμήσεων των καταναλωτών.

Η διατήρηση της υποδοχής δίσκων προσφέρει επίσης πλεονεκτήματα στη δευτερογενή αγορά παιχνιδιών, επιτρέποντας στους χρήστες να μεταπωλούν, δανείζουν ή συλλέγουν φυσικά αντίγραφα. Αυτή η δυνατότητα παραμένει ελκυστική για πολλούς καταναλωτές, ιδιαίτερα σε περιοχές με υψηλές τιμές ψηφιακού περιεχομένου.

Η προετοιμασία για το PlayStation 6 υποδηλώνει μια μακροπρόθεσμη δέσμευση της Sony στην gaming βιομηχανία, με έμφαση στην προσβασιμότητα και την ευελιξία. Η εταιρεία φαίνεται να επιλέγει μια υβριδική προσέγγιση που εξυπηρετεί τόσο τους ψηφιακούς όσο και τους παραδοσιακούς καταναλωτές.

  • Like 6
  • Haha 7