Αυτό σημαίνει πως το ισχυρότερο και ικανό για την αναπαραγωγή τίτλων σε ανάλυση 4Κ σύστημα της ιαπωνικής φίρμας, θα αποκτήσει ένα σημαντικό εμπορικό προβάδισμα, καθώς το νέο Project Scorpio της Microsoft - σύμφωνα με την κατασκευάστρια η "ισχυρότερη κονσόλα όλων των εποχών" με οκταπύρηνο επεξεργαστή, μνήμη με μεγαλύτερο εύρος ζώνης και απόδοση ισχύος 6 teraflops - δεν αναμένεται στην αγορά νωρίτερα από το 2017.
Αν και δεν υπάρχει σχετική πληροφόρηση, σχετικά με τις τιμές λιανικής πώλησης των δύο νέων συστημάτων, γνωρίζουμε ότι οι τίτλοι των PS4 και Xbox One θα έχουν πλήρη συμβατότητα με αυτά, το οποίο σημαίνει ότι οι developers μπορούν να συνεχίσουν απρόσκοπτα την ανάπτυξη των σχεδίων τους, εκμεταλλευόμενοι τις νέες δυνατότητες του hardware, αφήνοντας (για την ώρα) στην άκρη τις αυστηρές προδιαγραφές της υπερυψηλής ανάλυσης.
Τέλος, η παρουσίαση του PS4 Neo θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί είτε κατά την διάρκεια της Gamescom, είτε κατά τη διάρκεια του Tokyo Game Show ή τέλος, κατά τη διάρκεια του Paris Games Week, στα πλαίσια ειδικής εκδήλωσης, όπως είχε γίνει και το 2013, με το PS4.
Site: CNET
ΣΧΟΛΙΑ (68)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση