Η σειρά Halo, το εμβληματικό franchise της Microsoft, ετοιμάζεται για μια σημαντική τεχνολογική μετάβαση.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η ανάπτυξη των μελλοντικών παιχνιδιών Halo θα πραγματοποιείται πλέον στην Unreal Engine 5, εγκαταλείποντας τη μακροχρόνια χρήση της Slipspace engine.

Η απόφαση αυτή έρχεται μετά από μια περίοδο αναταραχών για το στούντιο 343 Industries, η οποία έφερε αλλαγές στην ηγεσία, απολύσεις και άλλες αναδιαρθρώσεις. Στο πλαίσιο αυτής της μετάβασης, η 343 Industries μετονομάζεται σε Halo Studios, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το franchise.

Ο Pierre Hintze, επικεφαλής των Halo Studios, δήλωσε: "Δεν θα προσπαθήσουμε απλώς να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα της ανάπτυξης, αλλά να αλλάξουμε τη συνταγή για το πώς δημιουργούμε τα παιχνίδια Halo". Η μετάβαση στην Unreal Engine 5 αποτελεί το πρώτο βήμα σε έναν ευρύτερο μετασχηματισμό που αφορά την τεχνολογία, τη δομή, τις διαδικασίες και την κουλτούρα του στούντιο.

Η απόφαση για τη μετάβαση στην Unreal Engine 5 προέκυψε από τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε το στούντιο με τη Slipspace engine που ανέπτυξε το ίδιο. Παρά το γεγονός ότι αναπτύχθηκε ειδικά για το Halo Infinite, η Slipspace αποδείχθηκε δύσχρηστη και επιβάρυνε τη διαδικασία ανάπτυξης. Επιπλέον, μέρη της μηχανής χρονολογούνται από σχεδόν 25 χρόνια πριν, γεγονός που απαιτούσε σημαντικούς πόρους για τη συντήρηση και ανάπτυξή της.

Ο Chris Matthews, καλλιτεχνικός διευθυντής του Halo Studios, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τις δυνατότητες που προσφέρει η Unreal Engine 5: "Ένας από τους κύριους στόχους μας είναι να αναπτύξουμε και να επεκτείνουμε τον κόσμο μας, ώστε οι παίκτες να έχουν περισσότερα στοιχεία με τα οποία να αλληλεπιδρούν και να βιώνουν. Οι τεχνολογίες Nanite και Lumen της Unreal μάς προσφέρουν την ευκαιρία να το κάνουμε αυτό με τρόπο που ο κλάδος δεν έχει δει ποτέ πριν".

Το Halo Studios έχει ήδη ξεκινήσει να πειραματίζεται με την Unreal Engine 5, δημιουργώντας το Project Foundry. Το σχετικό project δεν είναι ούτε παιχνίδι ούτε τεχνική επίδειξη, αλλά ένα εργαλείο έρευνας, ανάπτυξης και εκπαίδευσης. Το Project Foundry έχει κατασκευαστεί σαν να επρόκειτο για ένα κανονικό παιχνίδι, με την πρόθεση πολλά από τα στοιχεία του να εμφανιστούν σε μελλοντικά παιχνίδια Halo.

Το Project Foundry περιλαμβάνει πιο λεπτομερή τοπία για τα βιώματα του Halo, με πολύ πιο εντυπωσιακή πανοπλία του Master Chief. Παρά τη μετάβαση στην Unreal Engine 5, το Halo Infinite θα συνεχίσει να λειτουργεί με τη μηχανή Slipspace. Ο Hintze εξήγησε: "Είχαμε μια δυσανάλογη εστίαση στη δημιουργία των συνθηκών για να είμαστε επιτυχείς στην υποστήριξη του Halo Infinite. Όμως η μετάβαση στην Unreal Engine μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε πλήρως στη δημιουργία πολλαπλών νέων εμπειριών με την υψηλότερη δυνατή ποιότητα".

Το Halo Studios εργάζεται τώρα σε πολλαπλά παιχνίδια Halo, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Unreal Engine 5. Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη συγκεκριμένες ημερομηνίες κυκλοφορίας ή νέα παιχνίδια Halo.

  • Like 7