Ο τελευταίας γενιάς μηχανή γραφικών διαθέτει βεβαίως πληθώρα νέα χαρακτηριστικών και βελτιώσεων που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι developers, όπως για παράδειγμα είναι η βελτιωμένη απόδοση και το αναβαθμισμένο περιβάλλον εργασίας- ωστόσο οι πιο σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν αφορούν ένα σύνολο τεχνολογιών, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί για ακόμα πιο φωτορεαλιστικά γραφικά. Στις νέες αυτές τεχνολογίες, περιλαμβάνεται το Lumen, «μια πλήρως δυναμική λύση global illumination» για ρεαλιστικότερο φωτισμό σκηνών και το Nanite, το οποίο σύμφωνα με την Epic Games είναι μία τεχνολογία που δίνει στους developers «τη δυνατότητα να δημιουργήσουν παιχνίδια και εμπειρίες με τεράστιες ποσότητες γεωμετρικής λεπτομέρειας».
Επιπλέον, παρέχονται περισσότερες δυνατότητες σε πρακτικό επίπεδο, όπως η δυνατότητα τμηματοποίησης ενός ανοικτού κόσμου, ώστε ξεχωριστές ομάδες να μπορούν να εργάζονται ανεξάρτητα σε διαφορετικές περιοχές. Στο σύνολο τους, όλα αυτά τα εργαλεία που προσφέρονται με τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5 έχουν στόχο να διευκολύνουν την ανάπτυξη παιχνιδιών σε μεγάλη κλίμακα και παράλληλα υψηλή πιστότητα. Η CD Projekt Red μάλιστα έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι χρησιμοποιεί το εργαλείο για την κατασκευή του επόμενου παιχνιδιού στη σειρά The Witcher.
Αν και για πρώτη φορά η μηχανή γραφικών είναι διαθέσιμη ευρέως για τους game developers, η Epic Games μας έχει ήδη δείξει ορισμένες από τις δυνατότητες της. Να θυμίσουμε ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, η εταιρεία ολοκλήρωσε τη μετάβαση του Fortnite στην Unreal Engine 5 ενώ έδωσε στη δημοσιότητα και το The Matrix Awakens, ένα εντυπωσιακό tech demo με βασικούς πρωταγωνιστές τους τρισδιάστατους χαρακτήρες των Keanu Reeves και Carrie-Anne Moss αλλά και έναν μεγάλο ανοιχτό κόσμο. Στην εκδήλωση State of Unreal, η Epic Games ανακοίνωσε τη διάθεση ενός δείγματος της πόλης από το The Matrix Awakens στους game developers για να αναπτύξουν τις ιδέες τους. «Πιστεύω πως πρόκειται να δούμε ορισμένα συναρπαστικά πράγματα» δήλωσε ο Chief Technology Officer της Epic Games, Kim Libreri. Παράλληλα η εταιρεία διέθεσε και ένα δείγμα ενός multiplayer shooter που ονομάζεται Lyra και το οποίο μοιάζει με το Unreal Tournament αλλά βασίζεται βεβαίως στη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5.
Η μηχανή γραφικών της Epic Games δεν χρησιμοποιείται πάντως μόνο στην ανάπτυξη παιχνιδιών καθώς χρησιμοποιείται στον κινηματογράφο, σε διάφορες δημοφιλής εφαρμογές στην τηλεόραση (π.χ. σειρές, διαφημιστικά σποτ κ.ά.) και αλλού. Η τεχνολογία για παράδειγμα έχει χρησιμοποιηθεί στη σειρά The Mandalorian.
«Στο παρελθόν» λέει ο Kim Libreri, «οι δημιουργοί έφτιαχναν «κινηματογραφικής ποιότητας στοιχεία» τα οποία στη συνέχεια έπρεπε να μειώσουν σε πιστότητα/ ανάλυση ώστε να μπορούν να τα αξιοποιήσουν σε ένα παιχνίδι. Τώρα, τα όρια έχουν «θολώσει» και ανοίγουν κάθε είδους νέες δυνατότητες. Αυτό στη πραγματικότητα σημαίνει ότι στο σύνολο των μέσων, είτε φτιάχνετε μία ταινία, μία τηλεοπτική εκπομπή ή ακόμα και μια εταιρική εφαρμογή, δεν πρόκειται να χρειαστεί να το σκεφτείτε και πολύ για να κάνετε το παραπάνω. Προφανώς, αν πρόκειται για lower-end πλατφόρμες θα χρειαστεί να υπολογίσετε τα τρίγωνα που υπάρχουν στη σκηνή. Με τη νέα γενιά hardware ωστόσο μιλάμε για κάτι που αλλάζει το παιχνίδι. Είναι πλέον απολύτως εφικτό μια σκηνή που έχει δημιουργηθεί για ένα streaming show στο Netflix ή στο Disney+ (όπου στην ουσία έχουν χρησιμοποιήσει τα στοιχεία υψηλότερης ανάλυσης) να εμφανιστεί ενδεχομένως και σε ένα παιχνίδι ή καθώς οδεύουμε προς το μέλλον, να κάνει την εμφάνιση της σε κάποια εμπειρία metaverse».
- 7
- 4
ΣΧΟΛΙΑ (30)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση