Σύμφωνα με πηγή του Reuters, στις 5 Φεβρουαρίου, η ΕΑ πλήρωσε τον Ninja (κατά κόσμον Tyler Bievins), το εξωφρενικό ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων, προκειμένου να παίξει το νέο της battle royale παιχνίδι, Apex Legends, για μία μόνο ημέρα. Μάλιστα, η εταιρία του επέτρεψε στο να παίξει το παιχνίδι για όσο αυτός επιθυμούσε, χωρίς δέσμευση για τον χρόνο που θα κάνει streaming.
Το ποσό αυτό σίγουρα είναι αρκετά μεγάλο ακόμη και για έναν κορυφαίο streamer όπως ο Ninja. Ο ίδιος τον Δεκέμβρη του 2018, δήλωσε στο CNN, ότι κερδίζει περίπου $500.000 μηνιαίως από τα κανάλια που διατηρεί σε Youtube και Twitch, καθώς και από χορηγίες. To €1 εκ. που έλαβε από την ΕΑ ήταν το διπλάσιο ποσό, για ένα και μόνο stream. Παραμένει άγνωστο το πόσα έλαβαν οι υπόλοιποι streamers, μεταξύ αυτών οι Shroud και Myth. Σύμφωνα με τον Drew McCoy της Respawn, ο στόχος που τέθηκε ήταν ξεκάθαρος: "η ομάδα ήθελε μία μέρα όπου κανείς που ασχολείται με βιντεοπαιχνίδια, δεν θα ξέφευγε από το Apex Legends".
Το ποσό αυτό αποτελεί σίγουρα ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, για το πόσο αποτελεσματικό "όπλο" marketing, έχει μετατραπεί το livestreaming, ειδικά για το battle royale είδος. Πλέον οι εταιρίες, τείνουν να αποφεύγουν τις παραδοσιακές καμπάνιες marketing, επενδύοντας ολοένα και περισσότερα ποσά στην διαφήμιση των τίτλων τους, σε πλατφόρμες όπως το Twitch.
Με την ξαφνική επιτυχία του Apex Legends να έρχεται κυριολεκτικά από το πουθενά, με ένα παιχνίδι που κυκλοφόρησε χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση ή marketing, η συγκεκριμένη τάση αναμένεται να αποκτήσει ολοένα και περισσότερο "ρεύμα", ανάμεσα στις τάξεις της βιομηχανίας.
ΣΧΟΛΙΑ (105)
Δημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση