Το τελευταίο μέτρο είναι ένα από τα πρώτα βήματα που λαμβάνουν οι προγραμματιστές για να καταπολεμήσουν τους hackers στα Modern Warfare II και Warzone 2.0, οι οποίοι χρησιμοποιούν απαγορευμένα εργαλεία (για παράδειγμα, wallhacks) για να μαθαίνουν επιπλέον πληροφορίες και να αποκτούν αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι των άλλων.
Όταν τα συστήματα της Activision εντοπίζουν ή υποψιάζονται έναν cheater, το σύστημα μπορεί να δημιουργήσει μια "ψευδαίσθηση". Αυτή δεν θα επηρεάσει καθόλου τους παίκτες που παίζουν κανονικά αφού έχει σχεδιαστεί για να αποπροσανατολίζει τους hacker. Εδώ βρίσκεται και το πραγματικά έξυπνο μέρος του μέτρου: κάθε ψευδαίσθηση είναι ένας κλώνος ενός πραγματικού παίκτη στον αγώνα, σύμφωνα με την ομάδα anti-cheat του Ricochet. Οι ψευδαισθήσεις κινούνται, φαίνονται και αλληλεπιδρούν με τον κόσμο όπως ακριβώς θα έκανε ένας ανθρώπινος παίκτης, ώστε να ξεγελάσουν τον απατεώνα και να νομίζει ότι έχει συναντήσει έναν γνήσιο αντίπαλο.
Η ομάδα του Ricochet λέει ότι οι cheaters δεν θα είναι σε θέση να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ μιας ψευδαίσθησης και ενός γνήσιου παίκτη με την πρώτη ματιά (η ομάδα σημειώνει ότι, στην παραπάνω εικόνα, υπάρχει μια ψευδαίσθηση και ένας πραγματικός παίκτης). Οι ψευδαισθήσεις εκπέμπουν τα ίδια είδη κρυφών πληροφοριών που λαμβάνουν οι “απατεώνες” για τους νόμιμους παίκτες μέσω των παράνομων εργαλείων τους. Οι ψευδαισθήσεις θα αναπτύσσονται επίσης κοντά σε ύποπτους παίκτες. Αν ένας παίκτης με ύποπτη εμφάνιση αλληλεπιδράσει με μια ψευδαίσθηση, τότε άμεσα θα αποκαλυφθεί ως cheater.
Από την άλλη πλευρά, η ομάδα του Ricochet έχει τερματίσει τη λειτουργία ενός από τα μέτρα περιορισμού των hacker. Ονομαζόταν Quicksand και, παραδόξως, επιβράδυνε έναν cheater του Call of Duty ή τον πάγωνε στη θέση του. Μια ενημερωμένη έκδοση του Quicksand μπορεί να προστεθεί στο μέλλον, αλλά προς το παρόν η εφαρμογή είναι μη λειτουργική
«Ενώ το Quicksand ήταν ένα διασκεδαστικό μέτρο για να αντιμετωπιστούν κακόβουλοι gamers, μπορούσε επίσης να είναι πολύ ενοχλητικό οπτικά για οποιονδήποτε στο λόμπι‘, αναφέρεται σε μια ανάρτηση στο blog του Call of Duty. “Φανταστείτε να συναντάτε έναν εχθρό που κινούνταν με ρυθμό σαλιγκαριού στη μέση της περιστροφής σας έξω από ένα μέρος με τεράστιο ενδιαφέρον. Θα μπορούσε να σας βάλει σε περιπέτειες.
Εν τω μεταξύ, η Ricochet παρείχε μια ενημέρωση σχετικά με τις προσπάθειές της να πατάξει τη χρήση των συσκευών XIM-style controller passhrough που χρησιμοποιούν οι cheaters. "Μέσα στις πρώτες δύο εβδομάδες από την έναρξη του σχετικού ελέγχου είδαμε μια πτώση κατά 59% σε οποιαδήποτε χρήση αυτών των συσκευών στο Modern Warfare II και στο Warzone", έγραψε η Team Ricochet. "Από αυτούς τους χρήστες, το 57% από αυτούς δεν χρησιμοποίησαν ξανά τη συσκευή". Όσοι κατέχουν τέτοια συσκευή και επιμένουν, τιμωρούνται, σημείωσε η γνωστή ομάδα anti-cheat.
- 8
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (47)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση