Το cheating αποτελούσε ανέκαθεν το μεγαλύτερο πρόβλημα των online games (ΟΚ, μαζί με το rage quitting σε ορισμένους τίτλους).

Εδώ και δεκαετίες οι εταιρείες μάχονται για να περιορίσουν τους cheaters υιοθετώντας διάφορα συστήματα και τακτικές, μόνο που αυτό του Call of Duty: Vanguard ξεπερνά καθετί άλλο που έχουμε δει. Η Activision θέλοντας να προστατέψει τον σημαντικότερο τίτλο της -και ένα από τα πλέον επιτυχημένα franchises όλων των εποχών σε ό,τι αφορά το multiplayer- λανσάρει ένα νέο σύστημα anti-cheat το οποίο έρχεται να κάνει τη ζωή των cheaters… κόλαση!

Το περίφημο Ricochet λοιπόν ουσιαστικά συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η τεχνική Damage Shield, δίνοντας στους «νομοταγείς» παίκτες σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των cheaters. Οι τελευταίοι, βλέπεις, δε θα έχουν τη δυνατότητα ούτε να ακούν, ούτε να βλέπουν τους αντιπάλους τους. Στην κυριολεξία δηλαδή, θα δέχονται σφαίρες χωρίς να ξέρουν από πού τους έρχονται, στριφογυρνώντας -πιθανότατα- γύρω από τους εαυτούς τους δίχως αποτέλεσμα. Στην πράξη, ένας cheater δε θα μπορεί να κάνει τίποτε in-game με αποτέλεσμα είτε να εξουδετερωθεί από τους άλλους παίκτες, είτε να αναγκαστεί να κάνει quit.

Επιπρόσθετα, η Activision ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να δείξει επιείκεια σε cheaters στο μέλλον. Όσοι βρεθούν να κλέβουν και εν συνεχεία αποκλειστούν (βλ. ban), θα αφαιρούνται και από τα leaderboards του τίτλου για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, κάτι που σίγουρα θα «πονέσει» τους hardcore παίκτες -και ενδεχομένως να τους κάνει να σκεφτούν δυο και τρεις φορές πριν αποφασίσουν να κυνηγήσουν το αθέμιτο πλεονέκτημα. Άλλωστε στο τελευταίο κύμα bans, η μπάλα πήρε περί τους 54.000 λογαριασμούς, αριθμός που έρχεται να προστεθεί στους 90.000 του αμέσως προηγούμενου.

Η Activision θα αξιολογήσει τα αποτελέσματα του συστήματος Ricochet στο Call of Duty: Vanguard και εν συνεχεία θα αποφασίσει για το αν και το πότε θα το εφαρμόσει και στο Warzone (η σχετική τεχνολογία πάντως είναι ήδη διαθέσιμη και εκεί).

  • Like 3