Το Spotify δοκιμάζει έναν νέο ιστότοπο για την πώληση εισιτηρίων συναυλιών απευθείας στους fans, σύμφωνα με το Music Ally.

Ο ιστότοπος, με την ονομασία Spotify Tickets, διαθέτει προς το παρόν μια περιορισμένη επιλογή επερχόμενων συναυλιών που διεξάγονται στις ΗΠΑ, με τα ονόματα των καλλιτεχνών να περιλαμβάνουν τους Limbeck, Tokimonsta και Annie DiRusso. Το Spotify συνεργάζεται ήδη με τις Ticketmaster, Eventbrite και See Tickets για την πώληση εισιτηρίων μέσω του νέου Live Events Feed, όπου μπορείτε να περιηγηθείτε σε συναυλίες που διεξάγονται στην πόλη σας και να αγοράσετε εισιτήρια μέσω τρίτης υπηρεσίας. Ο νέος ιστότοπος Spotify Tickets, ωστόσο, επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν εισιτήρια μέσω του ίδιου του Spotify.

Όπως επισημαίνεται από το TechCrunch, η νομική σελίδα του ιστότοπου αναφέρει ότι η εταιρεία διαθέτει εισιτήρια «για λογαριασμό τρίτων μερών που μπορεί να περιλαμβάνουν χώρους διεξαγωγής, διοργανωτές εκδηλώσεων, fan clubs και καλλιτέχνες, ως επίσημη υπηρεσία πώλησης εισιτηρίων". Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η Spotify δεν καθορίζει τις τιμές των εισιτηρίων της και ότι θα χρεώνει τους πελάτες του με μια προμήθεια η οποία θα γνωστοποιείτε κατά τη διάρκεια της πληρωμής.

image.png.1372bda6e29fb3ad163e0c3a18004bed.png

«Στο Spotify, δοκιμάζουμε τακτικά νέες υπηρεσίες και ιδέες για να βελτιώσουμε την εμπειρία των χρηστών μας. Κάποιες από αυτές καταλήγουν να ανοίγουν το δρόμο για την ευρύτερη εμπειρία των χρηστών μας και άλλες χρησιμεύουν μόνο για αποκόμιση γνώσεων», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Spotify, Carling Farley, σε δήλωσή του στο The Verge. «Το tickets.spotify.com είναι η τελευταία μας δοκιμή. Δεν έχουμε να μοιραστούμε περαιτέρω νέα σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια αυτή τη στιγμή» πρόσθεσε.

Όπως σημειώνεται στη σελίδα υποστήριξης του Spotify Tickets, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Spotify για να αγοράσουν εισιτήρια, χωρίς να υποστηρίζονται εκτυπωμένα εισιτήρια που θα αποστέλλονται μέσω ταχυδρομείου. Το Spotify αναφέρει επίσης ότι πρέπει να παρουσιάσετε την επιβεβαίωση του email σας και μια έγκυρη ταυτότητα στο ταμείο του χώρου για να παραλάβει ένας χρήστης τα εισιτήριά του. Απαγορεύει επίσης το φαινόμενο μεταπώλησης των εισιτηρίων που κάποιος έχει προμηθευτεί, κάτι που η πολιτική παραλαβής βοηθά στο να αποτραπεί.

Το TikTok κάνει παρόμοιες κινήσεις για να βοηθήσει τους καλλιτέχνες να προωθήσουν τις ζωντανές εκδηλώσεις τους. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η υπηρεσία ανακοίνωσε μια συνεργασία με την Ticketmaster που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν εισιτήρια για να δουν τους Demi Lovato, OneRepublic, Usher και το WWE μέσα από την εφαρμογή. Το TikTok φημολογείται επίσης ότι εργάζεται πάνω σε μια εφαρμογή streaming μουσικής που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το Spotify και το Apple Music, αφού κατέθεσε αίτηση για το εμπορικό σήμα TikTok Music τον περασμένο Μάιο.

  • Like 1