Στόχος του Spotify Plus είναι να προσφέρει επιλογή του επόμενου κομματιού, παράλληλα όμως θα περιέχει και διαφημίσεις

Το Spotify Plus είναι μία νέα οικονομική συνδρομή που δοκιμάζεται από την εταιρεία, συνδυάζοντας στοιχεία από τους δωρεάν χρήστες και τους premium συνδρομητές. Συγκεκριμένα, η συνδρομή θα περιέχει διαφημίσεις όπως και στους δωρεάν χρήστες, αλλά δε θα θέτει όριο στα μουσικά κομμάτια που μπορεί να προσπεράσει ο χρήστης ανά ώρα. Επίσης οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν ποιο κομμάτι θέλουν να ακούσουν και δε θα τους περιορίζει σε τυχαία αναπαραγωγή μιας λίστας ή ενός άλμπουμ.

Τουλάχιστον ένας χρήστης είδε τη συνδρομή Spotify Plus να διαφημίζεται για $0,99 ανά μήνα (σε σύγκριση με τα $9,99 της Premium), αλλά όπως φαίνεται η εταιρεία δοκιμάζει ακόμη τα νερά, προσφέροντας τη συνδρομή τυχαία σε διάφορες τιμές για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των χρηστών.

Το τρέχον δωρεάν πρόγραμμα του Spotify για δωρεάν χρήστες υπάρχει από το 2018, επιτρέποντας τους χρήστες να προσπερνούν μέχρι έξι κομμάτια ανά ώρα και επιτρέπει την αναπαραγωγή συγκεκριμένων κομματιών από 15 επιλεγμένες λίστες. Πέρα από αυτές τις λίστες, οι δωρεάν χρήστες μπορούν να ακούσουν μόνο σε τυχαία σειρά, με το νέο Spotify Plus να είναι ένας οικονομικός τρόπος να αφαιρεθούν κάποιοι από τους περιορισμούς.

spotify-plus-price.JPG

Τα νέα ήρθαν πρώτα στο προσκήνιο από αναγνώστες του The Verge και αργότερα επιβεβαιώθηκαν από το Spotify μέσω μιας δήλωσης: "Εργαζόμαστε συνεχόμενα στην βελτίωση υπηρεσιών του Spotify και κάνουμε συχνά δοκιμές για να επιβεβαιώσουμε τις αποφάσεις μας. Για την ώρα, κάνουμε μια δοκιμή για συνδρομή με διαφημίσεις σε συγκεκριμένο αριθμό χρηστών."

Βέβαια η εταιρεία δεν ξέχασε να αναφέρει πως δεν μπορεί να εγγυηθεί τη διάθεση αυτής της συνδρομής υπό την τρέχουσα μορφή της: "Κάποιες δοκιμές προετοιμάζουν τις βάσεις για νέες προτάσεις ή βελτιώσεις, ενώ άλλες μπορεί να παρέχουν μόνο εμπειρία. Δεν έχουμε να μοιραστούμε κάτι παραπάνω αυτή τη στιγμή."

Το Spotify έχει ιστορικό με δοκιμή νέων λειτουργιών, οι οποίες γίνονται διαθέσιμες χρόνια μετά ή δεν υλοποιούνται ποτέ. Το καλύτερο παράδειγμα είναι το streaming ήχου χωρίς απώλεια ποιότητας, το οποίο δοκιμάστηκε το 2017. Παρόλο που ανακοινώθηκε επίσημα ως το "HiFI" επίπεδο συνδρομής μέσα στο έτος, ακόμη δεν έγινε διαθέσιμο. Τέλος, άλλες δοκιμές ήταν για stories σαν του Snapchat για συγκεκριμένες λίστες και εικονικές quote cards για podcasts, τα οποία πλέον δεν είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή.

  • Confused 2