Αλλαγές στο δωρεάν πακέτο του για όσους δεν είναι συνδρομητές και χρησιμοποιούν την υπηρεσία δωρεάν μέσω smartphone, ανακοίνωσε πριν λίγο το Spotify σε εκδήλωση στη Νέα Υόρκη.

Αποτελώντας το δυνατό του χαρτί έναντι του ανταγωνισμού και κυρίως έναντι του Apple Music, η δημοφιλέστερη υπηρεσία streaming μουσικής, κάνει αρκετά πιο ενδιαφέρουσα τη δωρεάν πρόταση που προσφέρει στα 90 εκατομμύρια χρήστες, με σκοπό αρκετοί από αυτούς να προχωρήσουν μελλοντικά σε ένα από τα συνδρομητικά πακέτα το οποίο χρησιμοποιούν ήδη 70 εκατομμύρια χρήστες. Με τη νέα έκδοση της Mobile εφαρμογής, οι χρήστες θα μπορούν να ακούν το κομμάτι που θέλουν όσες φορές θέλουν, φτάνει αυτό να εμφανίζεται σε μία από τις 15 εξατομικευμένες λίστες μουσικής που τους αφορούν όπως το Daily Mix, Discover Weekly, Release Radar και το Today's Top Hits. 

Συνολικά, οι λίστες αυτές περιλαμβάνουν περίπου 750 τραγούδια (περισσότερες από 40 ώρες μουσικής), τα οποία και ο χρήστης έχει στη διάθεσή του για ακρόαση όποτε επιθυμεί. Μέχρι σήμερα, το Spotify περίοριζε τους χρήστες του δωρεάν πακέτου να ακούν με τυχαία σειρά μουσική, συμπεριλαμβανομένου πάντα μαζί και των διαφημίσεων, κάτι που παραμένει.

Επιπλέον το Spotify θα προχωρά σε διάφορες προτάσεις βασισμένο στα τραγούδια που περιέχονται στις εξατομικευμένες λίστες μουσικής του χρήστη, καθώς και στην ονομασία που έχει δώσει στην εκάστοτε λίστα. Η λειτουργία αυτή ονομάζεται "assisted  playlisting", κάτι που σημαίνει ότι κάθε φορά που ψάχνετε για ένα τραγούδι προκειμένου να το προσθέσετε σε μια λίστα μουσικής, το Spotify θα προτείνει παρόμοια τραγούδια. Επιπλέον με τη νέα εφαρμογή, το Spotify θα καταναλώνει λιγότερα δεδομένα και μάλιστα κατά 75%. Μέχρι σήμερα, η υπηρεσία δεν επέτρεπε το streaming τραγουδιών στο δωρεάν πακέτο αν ο χρήστης δεν ήταν συνδεδεμένος στο Internet, ενώ πλέον με το νέο σύστημα που πραγματοποιεί το stream μέσω 3G, οι χρήστες μπορούν να ακούσουν περισσότερα τραγούδια όντας συνδεδεμένoι σε κάποιο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.

TechCrunch

 

  • Like 2