Το μοντέλο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, θα ξεκινήσει πρώτα στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία, προτού επεκταθεί στις ΗΠΑ και σε άλλες αγορές.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Spotify, Daniel Ek, στόχος είναι να εφαρμοστεί η τεχνολογία του Spotify για συστάσεις και ανακάλυψη νέου περιεχομένου στα audiobooks, παρόμοια με τη λειτουργία της υπηρεσίας στη μουσική και τα podcasts. Απώτερος στόχος είναι η επέκταση της χρήσης ακουστικών βιβλίων όπου το Spotify απέχει πολύ από την πρώτη θέση στην οποία δεσπόζει το Audible της Amazon.
Όταν το Spotify παρουσίασε για πρώτη φορά την υπηρεσία ακουστικών βιβλίων τον Σεπτέμβριο του 2022 -μετά την εξαγορά της Findaway- αντιμετώπισε προκλήσεις λόγω των κανόνων των app stores σχετικά με τις αγορές εντός εφαρμογής. Οι χρήστες έπρεπε να αγοράζουν τα βιβλία μέσω του ιστότοπου του Spotify ξεχωριστά. Το νέο μοντέλο πρόσβασης Premium παρέχει μια απρόσκοπτη εμπειρία ακρόασης εντός της εφαρμογής.
O συνιδρυτής του Spotify δήλωσε ότι η ενσωμάτωση των ακουστικών βιβλίων στο Premium θα αυξήσει τη δέσμευση και θα παρέχει επιχειρηματική ευελιξία. Ακόμα το Spotify των 500 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών, πιστεύει ότι η αγορά των ακουστικών βιβλίων έχει ανεκμετάλλευτες δυνατότητες, καθώς αυτά αντιπροσωπεύουν μόνο το 6-7% της συνολικής χρήσης βιβλίων.
Ενώ ο πλήρης κατάλογος ακουστικών βιβλίων του Spotify περιλαμβάνει 300.000 τίτλους, μόνο οι μισοί θα είναι διαθέσιμοι μέσω του Premium. Οι συνδρομητές μπορούν να ακούσουν όσα βιβλία επιθυμούν, αλλά με χρονικό όριο 15 ώρες ανά μήνα. Επιπλέον ώρες μπορούν να αγοραστούν ανά τμήματα των 10 ωρών.
Το Spotify θα αξιοποιήσει τους αλγορίθμους του για να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις ακουστικών βιβλίων με βάση τις προτιμήσεις ακρόασης, παρόμοια με τις προτάσεις μουσικής και podcast. Οι συντακτικές συστάσεις θα προβάλλουν επίσης δημοφιλή είδη και κατηγορίες.
Το μοντέλο ακουστικών βιβλίων μέσω της Premium συνδρομής αποτελεί εξέλιξη του αρχικού οράματος του Spotify να γίνει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα με ότι έχει σχέση με τον ήχο. Η δημιουργία ενός ισχυρού καταλόγου ηχητικών βιβλίων αποτέλεσε προτεραιότητα, με σημαντικές επενδύσεις σε εκδότες και στούντιο ηχογράφησης.
Τώρα η εστίαση μετατοπίζεται στην αναβάθμιση της ανακάλυψης και της εμπειρίας ακρόασης. Η εφαρμογή της τεχνολογικής στοίβας και της τεχνητής νοημοσύνης του Spotify στα ακουστικά βιβλία θα μπορούσε να φέρει σημαντικές αλλαγές στη δέσμευση ενός χρήστη, ο οποίος ασχολείται βραχυπρόθεσμα με τα αudiobooks. Η ενσωμάτωση τους στη Premium συνδρομή αφαιρεί τις τριβές για τους υπάρχοντες χρήστες ώστε να δοκιμάζουν απρόσκοπτα τα ακουστικά βιβλία που επιθυμούν
Τα χρονικά όρια πάντως μπορεί να προκαλέσουν κάποιες αντιδράσεις, καθώς οι ακροατές έχουν συνηθίσει σε απεριόριστη πρόσβαση όπως στην υπηρεσία Audible.
- 3
ΣΧΟΛΙΑ (10)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση