Η ιστοσελίδα Variety πληροφορήθηκε ότι το Netflix προβάλλει ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές πριν την επίσημη «πρεμιέρα» τους με στόχο για να λάβει γνώμες και σχόλια από συνδρομητές, οι οποίοι έχουν προσκληθεί από την γνωστή συνδρομητική υπηρεσία για να συμμετάσχουν. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι συνδρομητές παρακολουθούν αρκετούς τίτλους σε διάστημα έξι μηνών και συμπληρώνουν ένα ερωτηματολόγιο για να υποδείξουν τι τους άρεσε, τι δεν τους άρεσε ή τι θα άλλαζαν.
Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι αξιοποιεί αυτό το εργαλείο (τις δοκιμαστικές προβολές), αλλά επί του παρόντος μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής εδώ και περίπου ένα χρόνο. Τέτοιες προβολές πραγματοποιούνται από τα στούντιο του Χόλιγουντ εδώ και δεκαετίες και χρησιμοποιούνται για να γίνουν -εφόσον χρειαστούν- αλλαγές και παρεμβάσεις με στόχο η ταινία να προσελκύσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό. Κάποιες φορές, βλέπουν μία εκδοχή της ταινίας που ενδεχομένως δεν θα φτάσει στις κινηματογραφικές αίθουσες. Ο επίλογος της ταινίας Terminator 2 άλλαξε αφού οι θεατές απέρριψαν την αρχική εκδοχή. Όπως και σε εκείνες τις περιπτώσεις, το Netflix χρησιμοποιεί ομάδες συνδρομητών για να βεβαιωθεί ότι οι παραγωγές του θα έχουν απήχηση στο κοινό διατηρώντας το ενδιαφέρον τους.
Η εταιρεία είναι γνωστή για τους πειραματισμούς της. Έχει δοκιμάσει τα πάντα, από την τυχαία επιλογή τηλεοπτικών σειρών ή ταινιών μέχρι τα παιχνίδια. Παρόλα αυτά, οι δοκιμαστικές προβολές είναι κάτι σχετικά νέο για το Netflix. Αν και δεν είναι σαφές τι έκανε το Netflix να ακολουθήσει αυτή τη νέα προσέγγιση, φαίνεται πως αντιμετωπίζει μεγάλη πίεση από ανταγωνιστές που κυνηγούν τα βραβεία, με τους πελάτες να τα ακολουθούν.
ΣΧΟΛΙΑ (12)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση