Η δημοφιλής πλατφόρμα ροής περιεχομένου Netflix προχωρά σε μαζική απόσυρση των διαδραστικών της προγραμμάτων, διατηρώντας μόνο τέσσερις τίτλους στο χαρτοφυλάκιό της. Μεταξύ των τίτλων που παραμένουν περιλαμβάνονται το "Black Mirror: Bandersnatch" και το "Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend".
Η πρωτοβουλία για διαδραστικό περιεχόμενο, που ξεκίνησε το 2017, απέφερε συνολικά 24 τίτλους, συμπεριλαμβανομένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων όπως το "Headspace Guide to Meditation" και παιδικών σειρών όπως το "Carmen Sandiego". Παρά την καινοτόμο προσέγγιση, τα προγράμματα δεν κατάφεραν να προσελκύσουν το επιθυμητό κοινό.
Οι οικονομικοί παράγοντες φαίνεται να έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση. Πολλοί από τους τίτλους βασίζονταν σε αδειοδοτημένες μάρκες, γεγονός που συνεπαγόταν ετήσια έξοδα για δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Η τακτική αυτή είναι συνήθης στον κλάδο, με πλατφόρμες όπως το Max και το Disney+ να έχουν προβεί σε παρόμοιες κινήσεις.
Η εταιρεία στρέφει πλέον το ενδιαφέρον της στον τομέα των παιχνιδιών, με τον Mike Vertu να αναλαμβάνει τη θέση του Αντιπροέδρου Τεχνητής Νοημοσύνης για Παιχνίδια. Η Netflix προσφέρει ήδη μια επιλεγμένη συλλογή κινητών παιχνιδιών στους συνδρομητές της σε iOS και Android.
Αναλυτές του κλάδου επισημαίνουν πως η απόφαση αντανακλά την ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας για εξορθολογισμό του περιεχομένου της. Ο συνιδρυτής Reed Hastings είχε παλαιότερα αναγνωρίσει τα παιχνίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τους κύριους ανταγωνιστές της Netflix για την προσοχή των χρηστών.
Η μετάβαση στην τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία παιχνιδιών προκαλεί ανάμεικτες αντιδράσεις στην κοινότητα. Εταιρείες όπως η Roblox ήδη αναπτύσσουν μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία τρισδιάστατων αντικειμένων και σκηνών μέσω προτροπών AI.
Παρά την απόσυρση του διαδραστικού περιεχομένου, η Netflix παραμένει προσηλωμένη στην καινοτομία, αναζητώντας νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με το κοινό της. Πρόσφατα στοιχεία αποκαλύπτουν πως η εταιρεία επενδύει σημαντικά κεφάλαια στην ανάπτυξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου νέας γενιάς.
ΣΧΟΛΙΑ (9)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση