H εταιρία ανακοίνωσε ότι προσέθεσε 9,3 εκατομμύρια συνδρομητές κατά το πρώτο τέταρτο του τρέχοντος έτους, αγγίζοντας έτσι συνολικά τα 270 εκατομμύρια. Παράλληλα, τα κέρδη της εταιρίας κατά το ίδιο διάστημα αυξήθηκαν κατά περισσότερα από 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πάντως, η εταιρία ανακοίνωσε πως, από το επόμενο έτος, θα πάψει να δημοσιοποιεί στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των συνδρομητών.
Ανακοινώνοντας την απόφαση αυτή, σε επιστολή προς τους μετόχους, η διοίκηση της Netflix αναφέρει χαρακτηριστικά: "Το πρώτο διάστημα, όταν είχαμε λίγα έσοδα ή κέρδη, η αύξηση των συνδρομητών αποτελούσε ισχυρό δείκτη των μελλοντικών προοπτικών μας. [Πλέον] αποτελεί απλά μία παράμετρο της ανάπτυξής μας", ζητώντας από τους επενδυτές να εστιάσουν την προσοχή τους στα κέρδη και τα έσοδα της εταιρίας.
Τα έσοδα της εταιρίας κατά το πρώτο τέταρτο του 2024 κατέγραψαν αύξηση σχεδόν 15%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, φτάνοντας στα 9,37 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρία αναγνώρισε επίσης τη συμβολή στα αποτελέσματα αυτά μιας μεγάλης σειράς επιτυχημένων παραγωγών.
Ορισμένοι επενδυτές ερμήνευσαν την απρόσμενη απόφαση να πάψει η εταιρία να δημοσιοποιεί στοιχεία για τον αριθμό των συνδρομητών ως ένδειξη ότι η θεαματική ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης της Netflix ενδέχεται να φτάνει στο τέλος της.
Αναλυτές εκτιμούν ότι τα θεαματικά βελτιωμένα μεγέθη σαφώς επηρεάζονται από τις προσπάθειες πάταξης του φαινομένου χρήσης του ίδιου κωδικού από πολλούς ενδιαφερόμενους, όμως δεν είναι βέβαιο για πόσο θα μπορέσει να συνεχιστεί αυτό. Ορισμένοι, μάλιστα, κάνουν λόγο για "ερωτήματα" που γεννώνται σχετικά με την πορεία που θα ακολουθήσει η συνδρομητική βάση της εταιρίας το προσεχές διάστημα.
Η Netflix δεν είναι η πρώτη εταιρία που παίρνει μια τέτοια απόφαση, καθώς τόσο η Meta όσο και η Χ έχουν πάψει να δημοσιοποιούν τα στοιχεία αυτά, καθώς είχαν πάψει να είναι ευνοϊκά για την εικόνα των εταιριών, μιας και κατέγραφαν πορεία επιβράδυνσης.
Εντωμεταξύ, οι μετοχές της Netflix καταγράφουν αύξηση που υπερβαίνει το 30% από τις αρχές του χρόνου, προσεγγίζοντας το ιστορικό υψηλό του 2021. Όμως, μετά την ανακοίνωση, σημείωναν πτώση που άγγιξε το 5%.
Το Netflix εξακολουθεί να έχει το πλεονέκτημα της παραγωγής νέων εκπομπών, παράμετρος η οποία αποδεδειγμένα βοηθά στη διατήρηση συνδρομητών, σε σχέση με την προβολή σειρών και ταινιών παλαιότερης κυκλοφορίας.
Υπενθυμίζεται ότι το 2002 η εταιρία είχε προχωρήσει σε αύξηση του κόστους για το βασικό συνδρομητικό πακέτο, κίνηση η οποία ακολουθήθηκε από μια ασυνήθιστα μεγάλη μείωση των συνδρομητών που ανησύχησε τους επενδυτές και επέτεινε τους φόβους ότι η Netflix έχανε την κυρίαρχη θέση της σε μια αγορά της οποίας υπήρξε πρωτοπόρος.
Λίγο καιρό αργότερα, η εταιρία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την πάταξη της χρήσης κοινών κωδικών πρόσβασης, ενώ παρουσίασε ένα νέο συνδρομητικό πακέτο, το οποίο ήταν οικονομικότερο αλλά περιλάμβανε διαφημίσεις.
Παράλληλα, η Netflix δοκιμάζει τις δυνάμεις της σε νέους τομείς, όπως τα αθλητικά και τα βιντεοπαιχνίδια, ενώ εξακολουθεί να εξασφαλίζει την άδεια προβολής παραγωγών ανταγωνιστικών εταιριών, αναζητώντας τρόπους να ενισχύσει τα κέρδη της.
Αναλυτές εκτιμούν ότι η εταιρία ωφελήθηκε και από το γεγονός ότι διατηρεί παρουσία σε ολόκληρο τον κόσμο, πράγμα που τη βοήθησε να διατηρήσει μια σχετικά καλή ροή νέων παραγωγών, παρά τις απεργίες που προκάλεσαν σοβαρή αναστάτωση στο Χόλυγουντ, για μεγάλο μέρος του 2023.
- 3
- 1
- 1
- 5
ΣΧΟΛΙΑ (61)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση