Οι συνδρομητές του Netflix αφιερώνουν κατά μέσο όρο δύο ώρες την ημέρα στην πλατφόρμα, σύμφωνα με την πρόσφατη οικονομική έκθεση της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Παράλληλα, η συνολική θέαση ανά νοικοκυριό παρουσίασε αύξηση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Η δημοφιλής υπηρεσία streaming σημείωσε εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα, με έσοδα που έφτασαν τα 9,83 δισεκατομμύρια δολάρια και λειτουργικά κέρδη ύψους 2,91 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, το Netflix προσέλκυσε περίπου 5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 282,7 εκατομμύρια παγκοσμίως.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι περίπου οι μισοί από τους νέους συνδρομητές επέλεξαν το πακέτο με διαφημίσεις. Ωστόσο, η εταιρεία δεν αναμένει ότι οι διαφημίσεις θα αποτελέσουν τον κύριο μοχλό ανάπτυξης των εσόδων για το επόμενο έτος, καθώς η ανάπτυξη του διαφημιστικού αποθέματος ξεπερνά προς το παρόν την ικανότητα αξιοποίησής του.

Το Netflix εκτιμά ότι η υπηρεσία του αντιπροσωπεύει λίγο κάτω από το 10% της συνολικής χρήσης τηλεόρασης στις μεγαλύτερες αγορές του. Η εταιρεία πιστεύει ότι υπάρχει σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης αυτού του μεριδίου μέσω της συνεχούς παραγωγής ποιοτικών τηλεοπτικών σειρών και ταινιών. Στο προσεχές μέλλον, το Netflix προγραμματίζει την κυκλοφορία σημαντικών παραγωγών, όπως η δεύτερη σεζόν του "Squid Game", η τελευταία σεζόν του "Arcane" και μια ταινία κινουμένων σχεδίων βασισμένη στο "The Witcher".

Ο Greg Peters, συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης για τα οικονομικά αποτελέσματα ότι η εταιρεία σχεδιάζει να εφαρμόσει παγκοσμίως τον ανασχεδιασμό της πλατφόρμας που άρχισε να δοκιμάζει το περασμένο καλοκαίρι. "Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πρόοδο που έχουμε δει και ανυπομονούμε να το προσφέρουμε στους συνδρομητές μας σε όλο τον κόσμο", δήλωσε ο Peters.

Το Netflix έχει επίσης επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε νέους τομείς. Το καλοκαίρι του 2024, η εταιρεία εισήγαγε την επιλογή πληρωμής για κοινή χρήση λογαριασμού με κόστος 7,99 δολάρια μηνιαίως. Επιπλέον, το Netflix εισέρχεται δυναμικά στον χώρο του ζωντανού περιεχομένου, με την προσθήκη του WWE Monday Night Raw στο πρόγραμμά του από το επόμενο έτος και τη μετάδοση του αγώνα πυγμαχίας μεταξύ Mike Tyson και Jake Paul τον επόμενο μήνα.

Παράλληλα, η εταιρεία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στην επέκταση της βιβλιοθήκης παιχνιδιών της, προσφέροντας έτσι στους συνδρομητές της μια ολοκληρωμένη εμπειρία ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει σειρές, ταινίες, παιχνίδια και ζωντανές εκδηλώσεις.

Από το 2025, το Netflix σχεδιάζει να σταματήσει την τριμηνιαία ανακοίνωση του αριθμού νέων συνδρομητών, καθώς η εταιρεία θεωρεί ότι με την προσθήκη νέων πηγών εσόδων, όπως οι διαφημίσεις και η πληρωμένη κοινή χρήση, η αύξηση των συνδρομητών δεν αποτελεί πλέον τον κύριο δείκτη ανάπτυξης.