Η Netflix ανακοίνωσε επένδυση ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για την παραγωγή περίπου 20 ταινιών και τηλεοπτικών σειρών ετησίως στο Μεξικό.

Σε μια σημαντική κίνηση για την ενίσχυση της παρουσίας του στη Λατινική Αμερική, το Netflix ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση στο Μεξικό. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Ted Sarandos στη συνέντευξη τύπου της Προέδρου Claudia Sheinbaum, η επένδυση θα εκτείνεται σε διάστημα τεσσάρων ετών.

Η Πρόεδρος Sheinbaum τόνισε ότι η επένδυση αυτή θα δημιουργήσει πολλαπλά οφέλη για την οικονομία του Μεξικού, συμπεριλαμβανομένων θέσεων εργασίας στους τομείς της φιλοξενίας, της μόδας και του τουρισμού. "Πρόκειται για μια βιομηχανία που προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην οικονομία", ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το Netflix έχει ήδη αφήσει το στίγμα του στην μεξικανική κινηματογραφική βιομηχανία με παραγωγές όπως το "Club de Cuervos", το βραβευμένο με Όσκαρ "Roma" του 2018 - η πρώτη μεξικανική ταινία που κέρδισε το βραβείο καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας - και το πρόσφατο "Pedro Paramo".

Ο Sarandos ανέφερε ότι η παραγωγή του "Pedro Paramo", που βασίζεται στο κλασικό μυθιστόρημα του Juan Rulfo του 1955, απαίτησε τη συμμετοχή εκατοντάδων καλλιτεχνών και μουσικών, καθώς και την παραγωγή 5.000 παραδοσιακών υφαντών αντικειμένων. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι πωλήσεις του βιβλίου τριπλασιάστηκαν μετά την κυκλοφορία της ταινίας.

Η εταιρεία έχει ήδη συνάψει συνεργασία με τα Estudios Churubusco της Πόλης του Μεξικού, ένα από τα παλαιότερα κινηματογραφικά στούντιο της Λατινικής Αμερικής. Επιπλέον, σχεδιάζει να χρηματοδοτήσει προγράμματα για την ανάδειξη νέων ταλέντων πίσω από την κάμερα.

Ωστόσο, η πρόσφατη εμπειρία του Netflix με την ταινία "Emilia Perez" αποδείχθηκε προβληματική. Η γαλλικής παραγωγής ταινία, που αφορά μια τρανς Μεξικανή βαρόνη ναρκωτικών, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στο Μεξικό λόγω των πολιτισμικών στερεοτύπων, της κακής χρήσης της ισπανικής γλώσσας και της έλλειψης Μεξικανών ηθοποιών.

  • Like 1
  • Haha 5