Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα, οι συνδρομητές του Netflix που πλήρωναν τη γνωστή υπηρεσία streaming για περισσότερα από τρία χρόνια αντιπροσώπευαν το 13% των ακυρώσεων το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Τα στοιχεία προέρχονται από μία έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία ερευνών και αναλύσεων Antenna, η οποία συλλέγει δεδομένα από 5 εκατομμύρια Αμερικανούς που μοιράζονται τις συνδρομές streaming τους ανώνυμα. Τα στοιχεία έδειξαν ότι οι ακυρώσεις έφτασαν τα 3,6 εκατομμύρια συνολικά το τελευταίο τρίμηνο, αριθμός σημαντικό αυξημένος αν λάβουμε υπόψη μας ότι οι ακυρώσεις συνολικά τα προηγούμενα πέντε τρίμηνα δεν ήταν περισσότερες από 2,5 εκατομμύρια.
Την ώρα που ο αριθμός των ακυρώσεων αυξήθηκε, η ιστοσελίδα The Information αναφέρει ότι οι νέοι χρήστες της συνδρομητικής υπηρεσίας αντιπροσωπεύουν μικρότερο ποσοστό, κάτι που δείχνει ότι το Netflix δυσκολεύεται να διατηρήσει τους συνδρομητές του για μεγάλα χρονικά διαστήματα, γεγονός που είτε οφείλεται στην οικονομική κρίση ή στον ανταγωνισμό που αντιμετωπίζει από άλλες υπηρεσίες.
Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, το δεύτερο τρίμηνο του 2021, οι συμμετέχοντες στην περσινή έρευνα οι οποίοι είχαν συνδρομή στην πλατφόρμα για λιγότερο από ένα χρόνο αντιπροσώπευαν το 70% των ακυρώσεων ενώ οι μακροχρόνιοι συνδρομητές που ακύρωσαν τη συνδρομή τους αντιπροσώπευαν μόλις το 6% (σήμερα το ποσοστό αυτό είναι αρκετά μεγαλύτερο). Επιστρέφοντας στη φετινή χρονιά, να αναφέρουμε ότι το 60% των ακυρώσεων έγιναν από νεότερους συνδρομητές το περασμένο τρίμηνο.
Η χρονιά ξεκίνησε άσχημα για το Netflix. Το πρώτο τρίμηνο, ο γίγαντας του streaming έκανε γνωστό ότι μετά από περισσότερα από 10 χρόνια ανάπτυξης, έχασε 200.000 συνδρομητές. Επιπλέον, το Netflix αναμένεται να χάσει ακόμα 2 εκατομμύρια ή και περισσότερους συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο του 2022. Επί του παρόντος έχει συνολικά 74,58 εκατομμύρια συνδρομητές στις ΗΠΑ και στον Καναδά.
Τον Μάρτιο, το Netflix διέκοψε περίπου 1 εκατομμύρια συνδρομές στη Ρωσία εξαιτίας της εισβολής της στην Ουκρανία. Λίγο μετά, το Netflix αύξησε τις τιμές σε όλα τα συνδρομητικά πακέτα, ανεβάζοντας το αντίτιμο για το αρχικό του πρόγραμμα στα $9,99/ μήνα (από $8,99), το τυπικό στα $15,49/ μήνα (από $13,99) και το πλήρες σε $19,99/ μήνα (από $17,99). Ενδεχομένως, θα δούμε αρκετές αλλαγές από το Netflix σύντομα, καθώς η πλατφόρμα φέρεται να είπε σε υπαλλήλους της ότι σχεδιάζει να διαθέσει ένα φθηνότερο πρόγραμμα που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις κάποια στιγμή φέτος. Ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Reed Hastings, μάλιστα δήλωσε ότι η πλατφόρμα πρόκειται να καταπολεμήσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης.
Η υπηρεσία αυτή τη στιγμή δοκιμάζει μία λειτουργία στη Χιλή, στην Κόστα Ρίκα και στο Περού που θα επιτρέπει στους συνδρομητές να προσθέτουν «υπο-λογαριασμούς» για οποιονδήποτε χρησιμοποιεί την υπηρεσία εκτός του νοικοκυριού τους σε χαμηλότερη τιμή. Το Netflix εργάζεται επίσης για να προσθέσει το livestreaming για ειδικά προγράμματα κωμωδίας και άλλου είδους περιεχόμενο χωρίς σενάριο. Ότι και αν πρέπει να κάνει, για να βελτιώσει την κατάσταση, θα πρέπει να το κάνει σύντομα αν θέλει να συμβαδίσει με την υπηρεσία Disney+, η οποία πρόσθεσε 8 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το περασμένο τρίμηνο και έχει ήδη δυνατότητα livestreaming ενώ ετοιμάζει ένα νέο πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.
- 2
- 3
ΣΧΟΛΙΑ (62)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση