Με την έκθεση 2ου τριμήνου του Steam (Steam Survey) προέκυψαν ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία όσον αφορά του χρήστες συστημάτων εικονικής πραγματικότητας (VR headsets).

Οι αριθμοί λοιπόν από την 2η τριμηνιαία έκθεση του Steam αποκαλύπτουν ότι το Facebook κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στην αγορά των headsets εικονικής πραγματικότητας (VR) καθώς το ποσοστό των χρηστών στο SteamVR που χρησιμοποιεί κάποιο από τα headsets της Oculus (εταιρεία που ανήκει στο Facebook από τον Μάρτιο του 2014 όταν και εξαγοράστηκε έναντι $2,3 δις σε μετρητά και μετοχές) ξεπερνά το 60%.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το Facebook απολαμβάνει τέτοια δημοτικότητα στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας εξαιτίας της πλατφόρμας Quest και της τεχνολογίας Quest Link. Τα headsets Rift και Rift S έχουν επίσης σχετικά υψηλά ποσοστά, με το πρώτο να χρησιμοποιείται από το 5,4% των χρηστών και το δεύτερο από το 18,48% των χρηστών.

Το Quest κατέχει ένα μάλλον μικρό ποσοστό ανάμεσα στους χρήστες SteamVR (5,23%) ωστόσο φαίνεται πως το Facebook πούλησε πολύ μεγάλο αριθμό συσκευών Quest 2 καθώς το ποσοστό του συγκεκριμένου headset αγγίζει το 31,07%. Και για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, αρκεί να αναφέρουμε ότι το ποσοστό των χρηστών που χρησιμοποιούν headsets των HTC και Valve είναι συγκεντρωτικά 31,9%.

steamvr-users_2.png

Όσον αφορά την πλατφόρμα Steam, έχει περίπου 120 εκατομμύρια χρήστες και σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης μόλις το 1,83% των χρηστών του διέθετε κάποιο headset εικονικής πραγματικότητας συνδεδεμένο στον υπολογιστή τους. Αυτό σημαίνει ότι από τους 2,3 εκατομμύρια χρήστες του Steam που έχουν στην κατοχή κάποιο VR headset, οι περίπου 800 χιλιάδες έχουν Quest ή Quest 2.

  • Like 2