Μετά από αρκετή αναμονή, HBO Max και Discovery Plus συγχωνεύονται για να δημιουργήσουν μια συνδυασμένη υπηρεσία video streaming με την ονομασία "Max".

Κατά τη διάρκεια χθεσινής εκδήλωσης, η Warner Bros. Discovery ανακοίνωσε ότι η νέα υπηρεσία θα ξεκινήσει στις 23 Μαΐου στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στη συνέχεια θα κυκλοφορήσει στη Λατινική Αμερική και στη συνέχεια στην Ευρώπη, την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) και άλλες αγορές το 2024.
Θα κοστίζει έως και 19,99 δολάρια το μήνα με δύο φθηνότερα συνδρομητικά πακέτα με τιμές 15,99 και 9,99 δολάρια.

«Το Max είναι αυτό που πρέπει να δώσετε την προσοχή σας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος David Zaslav. «Είναι αυτό που πρέπει να παρακολουθήσετε γιατί είναι το μέρος όπου κάθε μέλος του νοικοκυριού μπορεί να επισκεφθεί για να δει ακριβώς αυτό που θέλει ανά πάσα στιγμή».

Το ανώτερο συνδρομητικό πακέτο, το Ultimate, δεν έχει διαφημίσεις, κοστίζει 19,99 δολάρια το μήνα ενώ περιλαμβάνει -στο μεγαλύτερο μέρους του- περιεχόμενο με ανάλυση 4K HDR Dolby Atmos, 100 offline λήψεις και δυνατότητα ταυτόχρονου streaming από 4 διαφορετικές συσκευές. Το κανονικό πακέτο χωρίς διαφημίσεις αξίας 15,99 δολαρίων το μήνα προσφέρει ποιότητα HD, δύο ταυτόχρονες συνδέσεις και 30 offline λήψεις. Τέλος η φθηνότερη επιλογή με υποστήριξη διαφημίσεων προσφέρει ποιότητα HD και δύο ταυτόχρονες συνδέσεις.

Ενώ η κανονική εφαρμογή HBO Max θα καταργηθεί εντελώς και θα μετατραπεί αυτόματα σε Max στις 23 Μαΐου, το Discovery Plus θα παραμείνει ως αυτόνομη επιλογή που διατηρεί την ίδια τιμή 4,99 δολάρια το μήνα με διαφημίσεις ή 6,99 δολάρια το μήνα χωρίς διαφημίσεις. Η Warner Bros. Discovery θα μεταφέρει αυτόματα τους χρήστες του HBO Max, τα προφίλ τους, το ιστορικό παρακολούθησης και τις πληροφορίες χρέωσης τους στη νέα υπηρεσία.

Η κίνηση αυτή βρίσκεται εδώ και καιρό στα σκαριά. Η WarnerMedia ολοκλήρωσε την προβληματική συγχώνευση με το Discovery πέρυσι, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την κατάργηση αρκετών εκπομπών και ταινιών. Περίπου την ίδια εποχή, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης τα σχέδιά της για τη δημιουργία μιας ενιαίας εφαρμογής streaming, αναβάλλοντας τα σχέδια της για επέκταση σε νέες αγορές και κυρίως στην Ευρώπη.

Στην συνέντευξη Τύπου, η Warner Bros. Discovery άφησε να εννοηθεί ότι κάποια από τα Max Originals θα έρθουν στην υπηρεσία, όπως το The Penguin της DC, ένα spinoff του The Big Bang Theory και μια "φρέσκια εκδοχή" του The Conjuring. Ο Zaslav έκανε αναφορά μεταξύ άλλων στα δημοφιλή franchises που κατέχει η εταιρεία, όπως ο Superman, ο Batman, η Wonder Woman, το Game of Thrones, ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών, ο Harry Potter, η Sesame Street, τα Looney Tunes και άλλα που σκοπεύει να εκμεταλλευτεί.

Πιθανόν η ονομασία "Max" έχει νόημα καθώς δεν ευνοεί ούτε το HBO ούτε το Discovery και ευθυγραμμίζεται με τον στόχο της Warner Bros. Discovery να κάνει την εφαρμογή να φαίνεται σαν μια ολοκληρωμένη υπηρεσία. Η νέα υπηρεσία θα έχει ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου, συνδυάζοντας το συνονθύλευμα των μη σεναριακών εκπομπών του Discovery Plus, όπως το Fixer Upper και το Dr. Pimple Popper, μαζί με τις σειρές πρωτότυπου περιεχομένου του HBO Max, όπως το Succession, το The Last of Us και το Game of Thrones.

Το περιβάλλον της ίδιας της εφαρμογής Max θα έρθει επίσης με κάποιες βελτιώσεις. Ο JB Perrette, επικεφαλής του παγκόσμιου streaming και των videogames της Warner Bros. Discovery, αναγνώρισε ότι τόσο οι εφαρμογές HBO Max όσο και οι εφαρμογές Discovery Plus έχουν "σημαντικές ελλείψεις", τις οποίες η εταιρεία θα αντιμετωπίσει με τη νέα εφαρμογή του Max, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος πλοήγησης περιεχομένου, εξατομικευμένων συστάσεων και μιας συντόμευσης για την αποθήκευση περιεχομένου για οffline αναπαραγωγή. Μένει να δούμε αν η Warner Bros. Discovery διόρθωσε και τα bugs για τα οποία “φημίζεται” η εφαρμογή του HBO Max σε όσες χώρες ήταν διαθέσιμη.

Ο στόχος πάντως είναι να δημιουργηθεί μια υπηρεσία streaming που θα προσφέρει ποικιλία περιεχομένου για να ξεπεράσει ανταγωνιστές όπως το Netflix και το Disney Plus. Κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο CNBC το 2021, ο Zaslav δήλωσε ότι η υπηρεσία streaming θα πετύχει επειδή η νέα εταιρεία κατέχει το "πλήρες οικοσύστημα" του περιεχομένου που θα εμφανίζεται στη νέα συγχωνευμένη εφαρμογή.

«Το Netflix είναι μια σπουδαία εταιρεία, η Disney είναι μια σπουδαία εταιρεία, αλλά έχουμε ένα χαρτοφυλάκιο περιεχομένου που είναι πολύ διαφορετικό και ευρέως ελκυστικό», δήλωσε τότε ο Zaslav. «Πιστεύουμε ότι μακροπρόθεσμα θα μπορούσαμε να φτάσουμε σε 400 εκατομμύρια σπίτια».

Προς το παρόν ωστόσο, ο στόχος της Warner Bros. Discovery είναι πολύ πιο μετριοπαθής, με την εταιρεία να ελπίζει να φτάσει τα 130 εκατομμύρια συνδρομητές συνδυαστικά στο HBO, το Discovery Plus και αυτό που θα είναι πλέον γνωστό ως Max μέχρι το 2025. Οι τρεις υπηρεσίες έχουν σήμερα περίπου 96,1 εκατομμύρια παγκόσμιους συνδρομητές συνολικά, συμπεριλαμβανομένων του 1,1 εκατομμυρίου που προστέθηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2022, κάτι που εξακολουθεί να απέχει πολύ από τους 230 εκατομμύρια συνδρομητές του Netflix.

Η Warner Bros. Discovery θα πρέπει να βρει έναν τρόπο για να κερδίσει περισσότερους συνδρομητές σε ένα τοπίο στο οποίο οι χρήστες είναι ήδη κλειδωμένοι στις αγαπημένες τους υπηρεσίες streaming ή θέλουν να μειώσουν τις συνδρομές τους εν μέσω συνεχών αυξήσεων στις τιμές τους. 
 

  • Like 3