Στην ανακοίνωσή τους, Walt Disney και Warner Bros Discovery αναφέρουν ότι το πακέτο θα είναι διαθέσιμο στους συνδρομητές και των τριών υπηρεσιών, Disney+, Hulu και Max.
Στόχος είναι να προσφέρονται πακέτα με ή χωρίς διαφημίσεις, όμως ακόμη δεν υπάρχει συγκεκριμένη ενημέρωση για το κόστος της κάθε επιλογής.
Η κίνηση αυτή καταγράφεται σε μια περίοδο κατά την οποία Disney και Warner Bros αντιμετωπίζουν ισχυρό ανταγωνισμό, μεταξύ άλλων από το Netflix και το Amazon Prime Video.
"Η νέα αυτή πρόταση [...] θα βοηθήσει στην ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης και την πολύ ισχυρότερη διατήρησή της", ανέφερε σε δήλωσή του ο Τζ. Μπ. Περέτ, στέλεχος της Warner Bros Discovery.
Οι δύο εταιρίες δεσμεύτηκαν να παρουσιάσουν περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από τα σχέδιά τους μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες.
Καθώς οι θεατές απομακρύνονται από την παραδοσιακή τηλεόραση, εταιρίες όπως η Disney και η Warner Bros πιέζονται να προσελκύσουν περισσότερους συνδρομητές τις ψηφιακές υπηρεσίες τους. Οι δύο εταιρίες προφανώς ελπίζουν ότι με τον τρόπο αυτό θα προσφέρουν ένα ελκυστικότερο πακέτο.
Τα τελευταία χρόνια, εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χρόνο ενώνουν τις δυνάμεις τους, προσφέροντας πακέτα των συνδρομητικών υπηρεσιών τους.
Το Φεβρουάριο, το ESPN, ιδιοκτησίας Walt Disney, μαζί με τη Fox Corp και τη Warner Bros Discovery ανακοίνωσαν νέα αθλητική πλατφόρμα, η οποία θα διατεθεί στην αγορά το φθινόπωρο.
Οι εταιρίες αυτές, συνδυαστικά διαθέτουν τα δικαιώματα για ένα ευρύ φάσμα αθλητικών εκδηλώσεων, μεταξύ των οποίων το Παγκόσμιο Κύπελο της FIFA, τη Formula 1, το NFL, το NBA καθώς και το MLB.
Ανακοινώνοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου την Τρίτη, η Disney ανέφερε ότι το Disney+ είχε προσελκύσει περισσότερους από έξι εκατομμύρια επιπλέον συνδρομητές στο διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η Ινδία. Πλέον, η συνδρομητική υπηρεσία αριθμεί περισσότερους από 117 εκατομμύρια συνδρομητές.
Η αύξηση αυτή είναι σημαντική για μια υπηρεσία που τους τελευταίους μήνες είδε την ανάπτυξή της να μετριάζεται, ενώ θεωρείται καθοριστικής σημασίας για το μέλλον της Disney.
Παράλληλα, η Disney ενημέρωσε τους επενδυτές ότι η σχεδιαζόμενη εκστρατεία καταπολέμησης του διαμοιρασμού κωδικών πρόσβασης, που θα τεθεί σε εφαρμογή το καλοκαίρι, αναμένεται να οδηγήσει στην αύξηση του αριθμού των συνδρομητών.
Η ολοένα και πιο κορεσμένη αγορά υπηρεσιών streaming έχει προκαλέσει τη δυσφορία αρκετών καταναλωτών, που διαμαρτύρονται καθώς υποχρεώνονται να αποκτήσουν συνδρομές σε πολλαπλές πλατφόρμες.
Τέτοιου είδους πακέτα θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια απάντηση στο συγκεκριμένο ζήτημα, απλουστεύοντας τις πληρωμές και ενδεχομένως μειώνοντας το κόστος για τους χρήστες.
ΣΧΟΛΙΑ (12)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση