Οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης θα δημιουργήσουν μια κοινοπραξία για τη δημιουργία μιας νέας υπηρεσίας από το ευρύ χαρτοφυλάκιο των επαγγελματικών και κολεγιακών αθλητικών δικαιωμάτων τους, που καλύπτουν πρωταθλήματα όπως το National Football League, το National Basketball Association, το Major League Baseball, το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA και τις κολεγιακές διοργανώσεις.
Η υπηρεσία που επί του παρόντος δεν έχει ακόμα ονομασία θα προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο προγραμμάτων που θα αποτελείται από τηλεοπτικά κανάλια, όπως το ESPN, το TNT και το FS1 καθώς και αθλητικό περιεχόμενο που θα μεταδίδεται μέσω ζωντανής ροής. Οι συνδρομητές θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε εγγραφή στην υπηρεσία ως μέρος ενός πακέτου (bundle) υπηρεσιών ροής από τα Disney+, Hulu και Max. «Αυτό σημαίνει ότι τα κανάλια του ESPN στο σύνολο τους θα είναι διαθέσιμα στους καταναλωτές μαζί με τα αθλητικά προγράμματα άλλων ηγετών του χώρου» ανέφερε σε δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Disney, Bob Iger.
«Πρόκειται για μια έξυπνη αμυντική κίνηση με δυνητικά τεράστια κέρδη» δήλωσε ο Bernard Gershon, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Disney. Το λανσάρισμα της νέας συνδρομητικής υπηρεσίας ροής πραγματοποιείται σε μια εποχή που η καλωδιακή τηλεόραση εξακολουθεί να χάνει συνδρομητές. Οι ζωντανές αθλητικές συναντήσεις πάντως εξακολουθούν να αποτελούν έναν ισχυρό πόλο έλξης για το κοινό, είτε στην τηλεόραση, είτε διαδικτυακά. Παρόλα αυτά, για να προσελκύσεις το συγκεκριμένο κοινό χρειάζεται να πληρώσεις ένα βαρύτατο τίμημα, που σύμφωνα με πληροφορίες ανέρχεται σε $110 δισεκατομμύρια για τα δικαιώματα μετάδοσης του πρωταθλήματος NFL μόνο. «Ας βρούμε επομένως έναν τρόπο να μοιράσουμε το κόστος των δικαιωμάτων καθώς αυτό εξακολουθεί να ανεβαίνει» δήλωσε ο Bernard Gershon όταν κλήθηκε να εξηγήσει τη λογική πίσω από τη συμφωνία των εταιρειών.
Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι των παραπάνω εταιρειών συζητούν εδώ και αρκετό καιρό να συνεργαστούν ωστόσο μέχρι πρόσφατα δεν είχαν καταλήξει σε κάποια συμφωνία. Πλέον, όλοι τους πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία ροής αθλητικών γεγονότων θα προσφέρει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές και δεν θα αντικαταστήσει τη ναυαρχίδα του τηλεοπτικού δικτύου ESPN της Disney ή το FS1 της Fox, τα οποία έχουν ήδη μεγάλο κοινό. «Πιστεύουμε ότι η υπηρεσία θα προσφέρει στους παθιασμένους οπαδούς ποικίλο και καταπληκτικό αθλητικό περιεχόμενο που θα βρίσκουν σε ένα μέρος» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fox, Lachlan Murdoch.
Η νέα οντότητα θα ανήκει από κοινού στις τρεις εταιρείες, Fox, Warner Bros Discovery και Walt Disney, οι οποίες θα έχουν και ίση εκπροσώπηση στο Διοικητικό Συμβούλιο. Τη λειτουργία της νέας οντότητας -που θα παραχωρεί άδειες χρήσης του αθλητικού περιεχομένου σε μη αποκλειστική βάση- θα αναλάβει μία ανεξάρτητη ομάδα διαχείρισης.
«Η νέα αυτή υπηρεσία ροής σπορ αποτελεί παράδειγμα της ικανότητας μας ως βιομηχανία να προωθούμε την καινοτομία και να παρέχουμε στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές, απόλαυση και αξία» δήλωσε με τη σειρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Warner Bros Discovery, David Zaslav. Όπως αναφέραμε, η νέα υπηρεσία ροής δεν έχει ακόμα όνομα ωστόσο η λειτουργία της έχει προγραμματιστεί για κάποια στιγμή μέσα στο ερχόμενο Φθινόπωρο.
ΣΧΟΛΙΑ (8)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση