To Disney+ αντιμετωπίζει πτώση συνδρομητών καθώς έχασε 700.000 χρήστες το τελευταίο τρίμηνο του 2024, σηματοδοτώντας το τέλος της ραγδαίας ανάπτυξης της πλατφόρμας.

Η εποχή της εντυπωσιακής ανάπτυξης του Disney+ φαίνεται να έχει τελειώσει οριστικά, καθώς η πλατφόρμα streaming κατέγραψε απώλεια 700.000 συνδρομητών κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2024. Η εταιρεία προβλέπει περαιτέρω "μέτρια" μείωση καθ' όλη τη διάρκεια του 2025, γεγονός που πιθανώς οφείλεται στις διαδοχικές αυξήσεις τιμών, την εφαρμογή περιορισμών στον διαμοιρασμό κωδικών και τη μείωση των δαπανών για περιεχόμενο.

Σύμφωνα με τα επίσημα οικονομικά αποτελέσματα, το Disney+ διαθέτει πλέον 124,6 εκατομμύρια συνδρομητές, μειωμένους από 125,3 εκατομμύρια. Αντίθετα, το Hulu σημείωσε αύξηση 1,6 εκατομμυρίων συνδρομητών, φτάνοντας τους 53,6 εκατομμύρια. Η συνολική οικονομική απόδοση της Disney ξεπέρασε τις προσδοκίες, με κέρδη ανά μετοχή $1,76 και έσοδα $24,7 δισεκατομμυρίων.

Μετά την επιστροφή του Bob Iger ως CEO το 2022, η εταιρεία έθεσε ως στόχο την κερδοφορία στο streaming μέχρι το τέλος του 2024 - στόχος που επιτεύχθηκε με το τελευταίο τρίμηνο του 2024 να σηματοδοτεί το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο κερδοφορίας στο streaming. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω αυστηρότερης οικονομικής διαχείρισης και λιγότερο ελκυστικών υπηρεσιών streaming, συμπεριλαμβανομένων των αυξήσεων τιμών και της εισαγωγής πακέτου με διαφημίσεις.

Το Disney+ δέχθηκε έντονη κριτική από τους θαυμαστές που υποστήριξαν ότι η εταιρεία προκαλούσε κόπωση και υποβάθμιζε την πνευματική της ιδιοκτησία παράγοντας υπερβολικό νέο περιεχόμενο. Ο Iger ανακοίνωσε τη μείωση της παραγωγής περιεχομένου με στόχο τη βελτίωση της συνολικής ποιότητας και κερδοφορίας.

Το Netflix συνεχίζει να αναπτύσσεται και να διατηρεί την ηγετική του θέση, προσθέτοντας 19 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέλος του 2024, ξεπερνώντας τους 300 εκατομμύρια συνολικά. Η Disney αναμένεται να δαπανήσει $24 δισεκατομμύρια το 2025 για νέο περιεχόμενο, με το 40% να προορίζεται για δικαιώματα αθλητικών μεταδόσεων.

Παρά τις προκλήσεις, η Disney παραμένει κυρίαρχη στον προγραμματισμό για παιδιά και κατάφερε να κυκλοφορήσει επιτυχημένες ταινίες το 2024, μετά από αποτυχίες όπως το "Lightyear" και το "Strange World". Τα επικερδή θεματικά πάρκα της εταιρείας συνεχίζουν να δημιουργούν ένα ισχυρό οικοσύστημα, με τα παιδιά που παρακολουθούν περιεχόμενο Disney να επιθυμούν να επισκεφθούν τα πάρκα.

  • Haha 7