Η streaming πλατφόρμα της Disney παρουσιάζει βελτιωμένη ανάπτυξη, έπειτα τις "χαμηλές πτήσεις" που είδε στο δεύτερο τρίμηνο.

Το Disney+ ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες των αναλυτών που έκαναν λόγο για 114,5 εκατομμύρια χρήστες, φτάνοντας τα 116 εκατομμύρια συνδρομητές στο τρίτο τρίμηνο, ανάπτυξη μεγαλύτερη από 100% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Η Disney ξεπέρασε επίσης τις προσδοκίες σε όλους τους τομείς, με έσοδα $17,02 δις έναντι των $16,76 δις που περίμεναν οι αναλυτές.

Αν και το Disney+ έχει καθιερωθεί ένας από τους λίγους ανταγωνιστές που μπορούν να αμφισβητήσουν την κυριαρχία του Netflix σε μια ολοένα και πιο γεμάτη αγορά, είδε αρκετά σκαμπανεβάσματα λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας. Τις πρώτες ημέρες της πανδημίας, το streaming είδε μεγάλη αύξηση. Τον περασμένο Μάρτιο το Disney+ ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια συνδρομητές μετά από μόλις 16 μήνες λειτουργίας. Εκείνη την εποχή, οι διευθυντές της Disney δήλωσαν ότι η υπηρεσία ήταν σε καλό δρόμο για να ικανοποιήσει τις προβλέψεις της για 260 εκατομμύρια συνδρομητές έως και το 2024.

Όμως, κατά το δεύτερο τρίμηνο, το άνοιγμα της οικονομίας επηρέασε τους αριθμούς του Disney+ καθώς οι άνθρωποι είχαν να κάνουν περισσότερα πράγματα εκτός σπιτιού και με τα εμβόλια να γίνονται ευρύτερα διαθέσιμα. Ενώ οι αναλυτές είχαν προβλέψει 109,3 εκατομμύρια συνδρομητές, η πλατφόρμα έφτασε τελικά τους 103,6 εκατομμύρια.

Δεν είναι όμως μόνο η Disney που είδε επιπτώσεις στους αριθμούς, καθώς και το Netflix παρατήρησε βραδύτερη αύξηση συνδρομητών νωρίτερα φέτος λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας αλλά και των καθυστερήσεων στην παραγωγή σειρών & ταινιών και τις μετακινήσεις των χρονοδιαγραμμάτων κυκλοφορίας. Όμως, κατά το πιο πρόσφατο τρίμηνο του Netflix όπου για άλλη μια φορά ξεπέρασε τις προσδοκίες, ίσως και το Disney+ να μπορούσε να δει παρόμοια αύξηση. Σε αυτήν την ανάπτυξη βοήθησε και η πρόσφατη επέκταση σε αγορές της Ασίας. Το Disney+ Hotstar έφτασε σε Μαλαισία και Ταϊλάνδη τον Ιούνιο έπειτα από την κυκλοφορία του σε Ινδία και Ινδονησία πέρυσι.

Η έκδοση Hotstar ωστόσο, οδήγησε σε χαμηλότερα μέσα μηνιαία έσοδα ανά χρήστη λόγω των χαμηλότερων αρχικών τιμών. Το τρίτο τρίμηνο η μέση τιμή μειώθηκε από $4,62 σε $4,16 λόγω των διάφορων συνδυασμών συνδρομητών σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Παρ’ όλα αυτά, οι άλλες streaming υπηρεσίες της Disney, Hulu και EPSN+ δεν είδαν την ίδια τάση.

Η αύξηση των συνδρομητών έγινε επίσης σε όλες τις υπηρεσίες, με το EPSN+ να αυξάνει κατά 75% τους χρήστες σε ετήσια βάση για να φτάσει τα 14,9 εκατομμύρια ενώ το σύνολο συνδρομητών του Hulu αυξήθηκε κατά 21% φτάνοντας τα 42,8 εκατομμύρια.

Ο Bob Chapek, CEO της Disney δήλωσε:

Η στρατηγική μας να απευθυνόμαστε απευθείας στον καταναλωτή αποδίδει πολύ καλά, με σχεδόν 174 εκατομμύρια συνδρομητές σε Disney+, ESPN+ και Hulu στο τέλος του τριμήνου και ένα πλήθος νέου περιεχομένου στην πλατφόρμα.

Σε όλες τις επιχειρήσεις καταναλωτών της Disney, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 57% στα $4,3 δισεκατομμύρια και οι λειτουργικές απώλειες μειώθηκαν από $0,6 δις σε $0,3 δις, χάρη στα βελτιωμένα αποτελέσματα του Hulu, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των συνδρομών και των υψηλότερων εσόδων από διαφημίσεις.

Το δημοσιονομικό τρίμηνο της Disney έκλεισε στις 3 Ιουλίου, οπότε οι επιπτώσεις της κινηματογραφικής πρεμιέρας του Black Widow και η μήνυση που προέκυψε από την Scarlett Johansson δεν έχουν ακόμη συμπεριληφθεί σε αυτούς τους αριθμούς. Όσον αφορά την έλευση της υπηρεσίας στη χώρα μας, αν και δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση, πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτή θα γίνει μέχρι το τέλος του έτους.