Σύμφωνα λοιπόν με την Mojang, η ταινία θα κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 24 Μαΐου του 2019, δηλαδή σε τρία χρόνια από σήμερα, ακολουθώντας προφανώς έναν αρκετά μεγάλο κύκλο ανάπτυξης και απορροφώντας έναν αντίστοιχα υψηλό προϋπολογισμό.
To δημοφιλές Minecraft έχει καταφέρει να ξεπεράσει τα 100.000.000 αντίτυπα, πουλώντας περίπου 53.000 κόπιες σε καθημερινή βάση, κατακτώντας τον τίτλο του 2ου πιο "καλοπουλημένου" τίτλου στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών - μίας βιομηχανίας 99.6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Τα σχέδια για τη δημιουργία της ταινίας είχαν ανακοινωθεί μετά την εμπορική επιτυχία του Lego Movie (2014), όταν η Warner Bros προθυμοποιήθηκε να αποκτήσει τα κινηματογραφικά δικαιώματα του Minecraft, προσλαμβάνοντας μάλιστα ως σκηνοθέτη τον Rob McElhenney (It’s Always Sunny in Philadelphia).
"Γνωρίζουμε ότι το 2019 φαντάζει πολύ μακριά, σήμερα, αλλά αυτός είναι ο χρόνος που απαιτείται για την σωστή ανάπτυξη της ταινίας, για την οποία όλοι θέλουμε να γίνει μια εκπληκτική δουλειά, έτσι δεν είναι;" δήλωσε ο COO της Mojang, Vu Bui.
Οι "game-to-film" μεταφορές τυγχάνουν ιδιαίτερης εκτίμησης από το κινηματογραφόφιλο κινεζικό κοινό, το οποίο εκτόξευσε της εισπράξεις της ταινίας Warcraft στα 368 εκατομμύρια δολάρια (εκτός ΗΠΑ), το σενάρια της οποίας βασίστηκε στο ομότιτλο βιντεοπαιχνίδι της Blizzard Entertainment.
Site: VentureBeat
ΣΧΟΛΙΑ (25)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση