Η σημαντικότερη είναι ότι για πρώτη φορά, το Netflix ανακοίνωσε πτώση στον αριθμό των συνδρομητών του, με 200.000 άτομα να ακυρώνουν τη συνδρομή τους το τελευταίο τρίμηνο. Η επίδοση αυτή απέχει αρκετά από το στόχο της υπηρεσίας όπου υπολόγιζε στην προσθήκη 2.5 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών. Θα πρέπει να σημειωθεί όμως ότι σημαντικό ρόλο στους αριθμούς αυτούς έπαιξε η απόφαση της εταιρείας να αποχωρήσει από τη Ρωσία μετά την εισβολή στην Ουκρανία, κάτι που «στοίχισε» στο Netflix 700.000 συνδρομητές. Στην περίπτωση αυτή το Netflix θα καλωσόριζε 500.000 νέους συνδρομητές όμως και πάλι η επίδοση αυτή θα απείχε αρκετά από τις αρχικές προβλέψεις.
Χειρότερα πάντως αναμένεται να γίνουν τα πράγματα το επόμενο τρίμηνο, με την ίδια την υπηρεσία να προβλέπει ότι θα σημειώσει πολύ μεγαλύτερη πτώση στον αριθμό συνδρομητών, η οποία θα φτάνει τα 2 εκατομμύρια! Ένας ακόμη λόγος είναι η αύξηση στην τιμή των συνδρομητικών πακέτων στην οποία προχώρησε πρόσφατα η εταιρεία στις ΗΠΑ και τον Καναδά, και η οποία όπως φαίνεται αποτέλεσε την αφορμή για 600.000 πελάτες της να μην ανανεώσουν. Όπως αναμενόταν, η αγορά δεν είδε με καθόλου καλό μάτι τις τελευταίες ανακοινώσεις του Netflix, οδηγώντας την αξία της μετοχής του σε πτώση κατά 25%.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα σχέδια του Netflix για το μέλλον και για το πως προτίθεται να αντιμετωπίσει τον έντονο ανταγωνισμό, ειδικά από τη Disney+ η οποία αυτό το καλοκαίρι θα προβεί στη μεγαλύτερη επέκταση της σε 42 χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Αρχικά το Netflix θέλει να περιορίσει δραστικά το φαινόμενο διαμοιρασμού μιας συνδρομής εκτός νοικοκυριού και με άτομα εκτός οικογενείας, μια κατάσταση που σύμφωνα με μετρήσεις του Netflix, υπολογίζεται σε 100 εκατομμύρια επιπλέον συνδρομητές! Με δεδομένο ότι το Netflix ανακοίνωσε συνολικά 222 εκατομμύρια ενεργούς συνδρομητές, μπορούμε να φανταστούμε την έκταση που έχει πάρει το φαινόμενο αυτό και γιατί η υπηρεσία έχει στοχεύσει στο δραστικό περιορισμό του το επόμενο διάστημα. Μια πρώτη προσπάθεια μάλιστα μάθαμε τον προηγούμενο μήνα, με έναρξη δοκιμών στη Χιλή, το Περού και τη Κόστα Ρίκα, όπου το Netflix χρεώνει μια μικρή πρόσθετη συνδρομή για κάθε «μέλος μιας οικογενείας» που δεν μένει στο ίδιο σπίτι και χρησιμοποιεί τη συνδρομή από άλλο μέρος.
Δεύτερο μέτρο θα αποτελέσει το λανσάρισμα ενός νέου φθηνότερου συνδρομητικού πακέτου που όμως θα περιέχει διαφημίσεις. Η απόφαση αυτή αποτελεί στροφή 180 μοιρών για την εταιρεία η οποία από την αρχή της λειτουργίας της απέκλειε κάθε σχετικό ενδεχόμενο, με τις εξελίξεις όμως να μην την ευνοούν. Σε αντίστοιχη πάντως κίνηση έχουν προχωρήσει και δύο από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του Netflix όπως το HBO Max και η Disney+, με τη δεύτερη να αναμένεται να προσφέρει αντίστοιχη επιλογή στους συνδρομητές της στα τέλη της χρονιάς. Θα πρέπει να επισημανθεί ακόμα ότι το Netflix αποτελεί τη μοναδική σχετική υπηρεσία που χρεώνει κάθε συνδρομητικό πακέτο κυρίως από την ποιότητα της εικόνας και το πόσοι μπορούν να δουν ταυτόχρονα το περιεχόμενο.
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (119)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση