Το πρόβλημα αφορά το πληκτρολόγιο νέας γενιάς με μηχανισμό "πεταλούδας" όπου σε «μικρό αριθμό υπολογιστών που διατέθηκαν από το 2015 έως το 2017» παρουσιάστηκε το φαινόμενο επαναλαμβανόμενης πληκτρολόγησης του ίδιου γράμματος ή χαρακτήρα ενώ σε άλλες περιπτώσεις ο χρήστης νοιώθει τα πλήκτρα "κολλημένα" χωρίς να ανταποκρίνονται άμεσα στο πάτημα.
Το πρόγραμμα δωρεάν επισκευής αφορά τα συγκεκριμένα μοντέλα φορητών υπολογιστών της Apple
- MacBook (Retina, 12-inch, Early 2015)
- MacBook (Retina, 12-inch, Early 2016)
- MacBook (Retina, 12-inch, 2017)
- MacBook Pro (13-inch, 2016, Two Thunderbolt 3 Ports)
- MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 Ports)
- MacBook Pro (13-inch, 2016, Four Thunderbolt 3 Ports)
- MacBook Pro (13-inch, 2017, Four Thunderbolt 3 Ports)
- MacBook Pro (15-inch, 2016)
- MacBook Pro (15-inch, 2017)
Σύμφωνα με την Apple, όσοι αντιμετωπίζουν κάποιο από τα παραπάνω φαινόμενα, θα πρέπει να επισκεφθούν είτε κάποιο Apple Store αν υπάρχει στην πόλη τους είτε κάποιο εξουσιοδοτημένο επίσημο service της εταιρείας. Η επισκευή είναι δωρεάν ενώ ο τρόπος που αυτή θα πραγματοποιηθεί, θα αποφασιστεί μετά την ακριβή διάγνωση του προβλήματος.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα με τα πληκτρολόγια των νέων Macbook αποτελεί πρόβλημα για την Apple το τελευταίο διάστημα αφού η εταιρεία πιθανόν να χρειαστεί να αντιμετωπίσει 2 σχετικές μηνύσεις από χρήστες οι οποίοι προχώρησαν σε επισκευή παρόμοιων προβλημάτων πληρώνοντας ένα σημαντικό ποσό. Επιπλέον χιλιάδες πελάτες της Apple, προχώρησαν σε συγκέντρωση υπογραφών μέσω της ιστοσελίδας Change.org προκειμένου η εταιρεία να επισκευάσει τα προβλήματα με τα πληκτρολόγια τα οποία αντιμετωπίζει με το νέο πρόγραμμα.
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (45)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση