Η διείσδυση των AAA παιχνιδιών στην πλατφόρμα του iOS δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Παρά τις προσπάθειες της Apple να προσελκύσει μεγάλους developers μετά την κυκλοφορία του iPhone 15 Pro με το A17 Pro SoC, τα στοιχεία δείχνουν περιορισμένο ενδιαφέρον από τους χρήστες.

Η Appfigures αναφέρει ότι τίτλοι όπως το Assassin's Creed Mirage και το Resident Evil Village δεν έχουν σημειώσει σημαντική επιτυχία στο App Store. Για παράδειγμα, το Assassin's Creed Mirage, παρά τις 123.000 λήψεις από τις 6 Ιουνίου, είχε λιγότερους από 3.000 χρήστες να αγοράζουν την πλήρη έκδοση των $49.99. Αντίστοιχα, το Resident Evil 4 είχε 357.000 εγκαταστάσεις, αλλά μόνο 7.000 αγορές της πλήρους έκδοσης στα $29.99.

image.png.a97b0d587227f003beac311d9ae10cf5.png

Οι ειδικοί αποδίδουν αυτή την τάση σε διάφορους παράγοντες. Ο Andrei Zubov της Appmagic υποστηρίζει ότι οι χρήστες smartphones προτιμούν casual παιχνίδια, σχεδιασμένα για σύντομες περιόδους παιχνιδιού και με χειριστήρια προσαρμοσμένα στην οθόνη αφής. Επιπλέον, τα AAA παιχνίδια απαιτούν συχνά εξωτερικά χειριστήρια, ενώ η μικρή οθόνη των smartphones δεν προσφέρει την ιδανική εμπειρία για πολύπλοκα παιχνίδια.

Οι περιορισμοί στο hardware αποτελούν επίσης εμπόδιο, καθώς αυτά τα παιχνίδια είναι συμβατά μόνο με τα πιο πρόσφατα μοντέλα iPhone και iPad. Επιπρόσθετα, το υψηλό κόστος των AAA τίτλων σε σύγκριση με τα τυπικά mobile παιχνίδια αποθαρρύνει πολλούς χρήστες.

Παρόλο που η δυνατότητα εκτέλεσης τέτοιων παιχνιδιών σε iPhone είναι τεχνολογικά εντυπωσιακή, φαίνεται ότι δεν ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις και τις συνήθειες της πλειοψηφίας των χρηστών mobile συσκευών. Η Apple ενδέχεται να χρειαστεί να επανεξετάσει τη στρατηγική της για την προώθηση των AAA τίτλων στην πλατφόρμα iOS.

  • Like 1
  • Haha 5