Σε αυτή την περίπτωση όπως αναφέρει το iFixit, η Apple απενεργοποιεί την πρόσβαση στο μενού "Υγεία Μπαταρίας", μια εσκεμμένη κίνηση όπως όλα δείχνουν από τη στιγμή που η καινούρια μπαταρία που προορίζεται να αντικαταστήσει την προβληματική, δεν περιέχει έναν microcontroller της Texas Instruments με ένα μοναδικό κωδικό πιστοποίησης. Στα δεδομένα αυτά περιλαμβάνεται οι κύκλοι φόρτισής μιας μπαταρίας ο οποίος δείχνει το πόσο έχει ταλαιπωρηθεί μια μπαταρία ανά τον χρόνο καθώς και πόσο έχει πέσει η δυνατότητα πλήρους φόρτισής της.
O χρήστης θα δει το μήνυμα "Service", μια ένδειξη που δηλώνει ότι τη συσκευή θα πρέπει να τη δει εξουσιοδοτημένο κέντρο της Apple. Το ίδιο συμβαίνει ακόμα και αν ο χρήστης δοκιμάσει να συνδέσει αυθεντική μπαταρία IPhone, αφού είναι απαραίτητη η χρήση αυθεντικών εργαλείων της Apple για να ολοκληρωθεί με επιτυχία η διαδικασία.
Μέχρι στιγμής, η παραπάνω κατάσταση ισχύει για τα τελευταία iPhone και συγκεκριμένα τα μοντέλα iPhone XR, iPhone XS, και iPhone XS Max τα οποία τρέχουν την τελική έκδοση iOS 12 version ή κάποια δοκιμαστική έκδοση του iOS 13. Τέλος το iFixit αναφέρει ότι η Apple όπως φαίνεται έχει απενεργοποιήσει τη δυνατότητα τρίτες εφαρμογές του App Store να έχουν πρόσβαση στα στατιστικά χρήσης της μπαταρίας ενός iPhone.
ΣΧΟΛΙΑ (294)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση