Η επιβεβαίωση ήρθε με την μορφή ενός εσωτερικού εγγράφου που απέστειλε η εταιρεία σε εξουσιοδοτημένους παρόχους υπηρεσιών της Apple και κέντρα service για να τους ενημερώσει για την ύπαρξη του προβλήματος. Πρόκειται για ένα σοβαρό πρόβλημα - που αναφέρθηκε από χρήστες με συσκευές που τρέχουν iOS 11.3 ή νεότερη έκδοση του mobile λειτουργικού συστήματος της εταιρείας - καθώς το απενεργοποιημένο μικρόφωνο καθιστά άχρηστη μία βασική λειτουργία της συσκευής, τη δυνατότητα… κλήσης.
Το έγγραφο, που εντόπισε πρώτη η ιστοσελίδα MacRumors, ζητά από τους παρόχους υπηρεσιών service να βεβαιωθούν πρώτα ότι η επηρεαζόμενη μονάδα δεν είναι συνδεδεμένη με οποιοδήποτε Bluetooth ή άλλο εξάρτημα ήχου.
Αν το πλήκτρο του ηχείου παραμένει γκρίζο κατά τη διάρκεια μιας κλήσης και η εκτέλεση των διαγνωστικών για τη λειτουργία του ήχου έχει ως αποτέλεσμα το μήνυμα "η συσκευή δεν μπορούσε να ανιχνεύσει το dock" ή "το αξεσουάρ δεν υποστηρίζεται " τότε το κέντρο service μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία επιδιόρθωσης.
Ακόμα και οι συσκευές που έχουν το πρόβλημα αλλά δεν καλύπτονται από εγγύηση θα επισκευαστούν κανονικά. Αυτήν τη στιγμή δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τους λόγους που μία ενημερωμένη έκδοση λογισμικού προκάλεσε πρόβλημα στο hardware, και μάλιστα τέτοιας έκτασης, που να απαιτείται η επισκευή του ή αντικατάστασή του σε εξουσιοδοτημένο κέντρο service. Η Apple δεν έχει ακόμη κάνει κάποια δήλωση επισήμως για το θέμα που προέκυψε.
- 2
ΣΧΟΛΙΑ (36)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση